Muhabbet kuşumdan bıktım pencereyi açıp onu salmak istiyorum beni anlayan var mı?

Yakalayamıyorum da ama kendisini

Ötmesinden , bakımlarından öldüm artık ya.

Muhabbet kuşumdan bıktım pencereyi açıp onu salmak istiyorum beni anlayan var mı?
Cevapla