Muhabbet kuşumun gagasının üstü çok kötü?

Muhabbet kuşumun gagasının üstü çok kötü?

Çok korkuyorum acaba bir şey mi oldu resmen yolunmuş çünkü ve çok kötü gözüküyor ne yapmalıyım veterinere gitmeli miyim biliyorsunuz güvenmek zor ve fiyatlar da uçtu :(( tüy dökme olduğunu zannetmiyorum ne yapmalıyım ne olmuş kuşuma?

Muhabbet kuşumun gagasının üstü çok kötü?
Cevapla