Ohhh olsun dsddfdf
Birazcik adam olun lannn
Kızların öpücük atarak foto çekildiklerinde hissettikleri..
https://i.hizliresim.com/gL3An3.jpg
Gerçekte olan
https://i.hizliresim.com/Y5Xlv6.jpg
Ohh yeahh dsfssgds
İlkini istiyorum kankaa
Hadi ya onuda mi kaptin zalimmmm :/
Kankaaaaaa
Hainn aress
o o ooo balıkesirin çılgın eşşeği değil mi la ooo :D
Diyorum ki...
Retricam biçim biçim ,
Ölürüm mister için !!
c11.haberself.com/res/haberself/268/2/53302_m.jpg
Küstüm hih :/
benim misterdan ne eksigim var
Kiskandim
Kesecem onu :/
Arkadaş kalmayiz biz de :DD
Sen kal ben giderim
gwehugweg
:///
Yazık elleme onları :D
https://i.hizliresim.com/rdlRRN.jpg
Ahhgahh bu iyidi :D
:D :D
Cevap
10Cevap
Amerikada tek basımaydım ailemden uzakta. aileme görüntülü olarak ulasabildigim ilk anda cektigim ilk foto bu :) yani aileme sebeklik yapiyodum bu fotoda ve retrica kullanmadım yine de sayılır mı? :D
Bizimle değilsin :D
Anneye selamlar saygilar :)
Dudagımı büzüp foto çektıgmda bir halta benzemıom Bro :D
En azından dürüst :D
Sevdim
Dudak buzerek foto çekinmekten hiç hoşlanmam aşırı itici bence :)
Dudağa bagli tatlim :D
Sanmıyorum :)
Buluruz bir yolunu :D
Abi çok iyi yaaaaaaaaaa :D :D :D eşegin cok guzelmis:))
Ha ustundekinin nesi var lenn :D
Yok ya ona bişeydiyemem çünkü görünmüyosun. :))
Görünür yapalim :D
Nasil yani:)
Facemi vereyim bak
Olur. :))
Mesaja gel
Tamam.
hic cekilmeyenler icin bir secenek yok onu neapcaz :DD
Yok canim asddfff :D
Artik hic ukalaca cevaplar vermiyosun bayan ukala ;-D
:D o zaman d hic birisi diyorum :D
@excalibur1 tanisiyoz mu :DD
Fururum seni ve de sana yavsayan engel yer
Akilli ol
eneeeee ben neaptim simdi yaaaaaa
Gülücük yok alper hariç tammi ulennn
hahahahahahaha tripleri kesss :DDDD
Cagirdim nie gelmedin bebeğim
geldim ya :D
Senin özel anlayisin bumu hatunnnn :)
hahaha ilk mesaji erkek atar :DD benim soruma 80 cevap geldi hadi bunu gorcez :DD
Buna gelmes kizlar trip atiyor erkekler kiskaniyor
hahhaa :d ya goruyooz kiz triplerini Alper
Yerimmm :D
Duck face tarzım değil :) sevmem. Medyada bir tane bile öyle fotom yok :)
biraz geç kalmadın mı :)
bir daha olmasın :D
valla k. bakmayında öyle kalitesiz kızlar çok yanii ne saçma herhalde Seksi oluyolarr:)))
Bitek o var ne etsinler :D
Bu tarz sorular sormazdin sen sasirtici. Birinden el aldin galiba.
Soruya gelirsek benim oyle bir fotom yok :)
Bu sorulari biliyorum bir kac ay oncesinden bahsetmistim neyse
Ben yine benim değişen bisey yok
Benim yok :( ne sana nede eşeğine :) Mister favorim ama :P
Ben alirim :P
Sahici at bebekim
Çok tatlisin
Dsdsssfssdf :D
Valla ben hiç yapmam öyle şeyler :D yapanlarında ağzına kürekle vurasım gelir
Hihi bilirim ben tecrübeyle sabit
Valla bak :D inanmıyo yaa
Ben yedim ondan :/
hıc anlamam nasıl bır ergenlıktır bu
Ben de
affet abi büyüksün :D
bir daha olmasin
Sevdiğim bilal için ::DD
Wooww
ama o benim farkımda değil buna da bir alkış lütfenn :D
Ayril da gel :D
:DD tek taraflı aşk :P ikimizde bakışıyoruz ama konuşamıyoruz çok tuhaf
Sadece bakan erkekten bir cacik olmaz :D
Haklısın ya :/
Kayip cenneti bulsun gelsin de
hahaha keşkee :::/
Buldur o zaman tek basina bulamiyor demek
nasıl buldurucam peki gönlü yok demekki olsa bulurdu :/
sana yazık ama
bende biliyorum yazık ama belki sever diye bir umut işte :/
bak bakalım sevecek mi
Valla bakışıyoruz ama allah bilir :D
bakmakla olsaydı ohhohh :D
Valla haklısın ama gidip konuşamıyorum olmaz yani :D
Ben konusurum adresi ver :DD
hahahahah bayrampaşada oturuyo sadece onu biliyorum ama sanırım sevgilisi var ya emin değilim ama of inş yoktur ::/
Olsaydi bakmazdi direk konuşurdu
Tecrubeli sonuçta
Çok tecrübeli olduğunu sanmıyorum sanırım hiç ilişkisi olmamış
sen hala orda mı takıldın :D
evet :D
yazık la sana :D
Ya susarmısın üzülüyorum :D
Benim göbek adim bilal asdff
ciddimisin sen dshsdhjdshjds
Guccukken bana bilal alper diolardi asddfg
Ooo iyiymiş :DD ya çocuk salak zaten ya valla onu sevdiğimi biliyo ve mesela çıkışta bir arkadaşımla duruyoduk o da arkadaşlarıyla önümüzden geçerken sevgilim beni bekler dedi güldü sürekli sevgilisi varmış gibi benimle uğraşıyo ama yok sevgilisi :(
Tabiki senin içindir kanka sorman haya :D
Kankaa sen çekilme :D
Geleyimde birkaç cool resmimi çek kanka
Eywallah dostum :)
Bil bakalim ben kimim =)
Hmmm kimsin ki acaba :))
Koseyi dönerken odunla kafani yaracaktim arkadan da köşe yastigi calacakti =)
Köşeyi hizli donen kizsin :D
Teknik olarak kiz sayilmam anneyim anne unuttunmu =)
Unutmadim hala soktayim :D
Niye soktasin ne oldu essekten dustun dimi =)
Cook düştüm tavsiye ederim :D
Tabi ki eşeğin Mister için..
Hihi
Tabi
ay tabı kı senın ıcın :) baska kım ıcın olucak
Ayyy canim ya :D
senin için olmadığı kesin:))
Bak yaaaa
Diğerini de istiyorum aksam at :))
At devamini solicem canikom ::D
Alirim ben :)
Illa biri için çekiyorum diye bir şey yok. Çekmek için çekiyorum.
Tamam abla kizma
Balikesirin cilgin essegi Mister
Ahhahh
Bebekokarima atıyorum :D
Hmmm ben büyüdüm :D
Bence misteri kesmeye ufaktan başla. :)
Sahte hesap acacam :D
https://i.hizliresim.com/gL3Vr5.jpg bak teklifim hala geçerli. Gel takas edelim bununla. :))
Çok tatli be
Haha güzel soru dostum :Dd
Eywallah bro :)
Bütün sosyal medya için :)
Cikk olmadi
Senin için başkasına asla çekmem
Cook tatlisin
Ay kalbimi çalma 🙈
Kandirikci
Erkekler kandırır bir kere tamam mı hıh
Ben hariç
Bilemiyorum yani nys
Bil o zaman
Tabiki tatluş dudaklarını
Ben de senin bebekim <3
Oyy oy yer seni bebekin
Hani nerde :/
Hic ihtiyacım olmadi
Olur elbet
7 kocali hurmuz musun
Sakin misterin sucuğunu erzuruma yoliyim deme
bizim için çekiliyolar. dime kızlar?
Mister çok şekermiş ya :D
Alper misteri kesecek ohh :D
Hep ona hep ona olmasss
Alper kim ki zaten
A tabiki de :D:D:D:D
On numarasin kanka :D
F hiÇBİİR
Senin için olsun bro
Hic oyle bir resim cektirmedim...
Çekil o zaman :D
Alperi kirmazsin bilirim ;)
Kirmaaa :D
Ben ederim :(
Agir tahrik var
Kim ne anlarsa kanka sorun yok
misterr aşqmm fksfjs
İsi var onun
:D onun işi benim ulaan :D
Sanmiyorum seni bana birakti :DD
hayırlısı be gülüm
Bakilir
İssizlik ne demek bilir misin sen abi. d. d. p
Şu an isteyim abla ss
haha:D komik
Mister için :)
Bak bak
Yaa :@
Çok kotusun ://
Biliyorum :P
Evde kalirsan gel canim :D
Kalmam merak etme :P
Hmmm :D
Yapcan mi misterdan sucuk :P
Öyle görünüyor :D
Bende isterim :P
Seni unuturmuyum
Unutma sucuklu yumurta yapıcam :P
Pastirma favorim
O da olur sorun değil :)
Her turlu yicen yani :D
Misterin eti değil mi her türlü yenir :P
Korkuyorum beni de yersin sen asddf
Yok kart sevmiyorum. Çıtır seviyorum :)))
Kelin ilaci olsa ahhh :D
Ve de ben taze severim aasdf
Bak sen ortak bir noktamiz varmış : P
Yönetici misin nine :D
Evet be yavrum evladım :P
Beni de yanina al şekerim
Ayıpsin gel : P
Güzel kiz var mı geleyim hemen :DD
Yok. Benim gibi çirkinler var :/
Öyle deme kendine :/
Öyle ama. Bende bu yüzden güzel kızlar almıyorum işe :))
Çok kotusun :Ddd
Haha :)) çok kötüyüm biliyorum. Misteri keserken videoyu paylaşta görelim :P
Ya senin isin yok mu git calissana :D
Var. Ama mesaiye daha cok var :)
Yapma yaff mesai ne zaman basliyor ne zaman bitiyor
Shift çizelgesini gönderiyim istersen :))
Faceden at :D
De get işine :))
Olur :D
Allam ya essekli prens şey :))
Bul beni :D
Senin beni bulman gerekmiyor mu :))
Öyle miydi yaff :D
Öyle tabi şapşik:))
Gelirsem gitmem bak :)
Tamam vazgeçtim gelme :P
Karar degistirenleri sevmem ya hep ya hic :D
Hicligi seçtim :P
Basarili eferin :P
Eferin mi :))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar