Kızlar bu soru size.. Retricadaki öpücük atarak cekildiginiz fotolari kimin için yapıyor sunuz xd?

Hadi itiraf edin benim için yapiyosunuz demi..:D

Sahi kim için cekiyosunuz?

Bilmeyenler için ben ve eşegim Mister <3

https://i.hizliresim.com/nG87Z5.jpg</a>
Alperişko senin için bebeğim <3
Tabi ki eşeğin Mister için dsdfdf
bir daha çekilmicem affet abi büyüksün sdfddfff :D
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Mister benden çok oy alirsa onu kesecem sucuk yapacam..
Ohhh olsun dsddfdf
Güncellemeler
+1 yıl
@A_F_K olm engellendin
Birazcik adam olun lannn
Kızlar bu soru size.. Retricadaki öpücük atarak cekildiginiz fotolari kimin için yapıyor sunuz xd?
Cevapla