Dövme yaptırıcam (KALICI)
acımaması için ne yapabilirim?
ve çok acıyor mu?
acıyorsa acımaması nasıl sağlanabilir?
acımaması için ne yapabilirim?
ve çok acıyor mu?
acıyorsa acımaması nasıl sağlanabilir?
İnce derinin oldugu yerler hafif hafif sizliyor sadece aci olmuyor gidiklama gibi bisey oluyor özel olarak bisey yapmana gerek yok bence
bazıları çok acıyo filan diyo bazıları yok l*n ne acısı diyo bazılarıda kemiye denk gelirse çok acıyo diyo sen yaptırken sor işte
tanıdığım biri yaptırdı çok acıdığını, zor dayandığını hatta ağlamamak için kendini zor tuttuğunu söyledi (erkek olmasına rağmen )
Bölgeye göre değişiyor tatlım.
Mesela kol yanı :D
Mesela bilek, kolunun diğer yerlerine oranla biraz daha fazla acıyor.
Genel olarak bakarsak dayanılmaz bir acısı yok :)
Teşekkür ederim :)
Pişman olmaman dileğiyle :)
Yok olmam :) annemle ilgili yaptırxam
O zaman hiç acımaz zaten :)
Evet :)
Cevap
10Cevap
Kapa gözlerini rahatla.. kendini miamide falan düşün zaten iğne batınca kendine gelirsin :D şaka şaka rahat ol çok acısı yok
Yaptırma bunun öteki tarafida var domeli bir şekilde mi çıkacan ALLAHIN karşısına bu ALLAHA karşı gelmektir onu verdiği bedeni beğeniyorum demektir ALLAHIN gücüne gider
Dövme yaptırıyorsan (KALICI) biraz acımasına dayanman gerek
en fazla iki dakika sonra hissetmiyorsun bide kemik üstüne yaptırmıyorsan tabi
Benimki. boynumda. sen. düşün artık ama çoook acimiyor illaki. bir. nebze acıyor ama değer yani.
Ben kendım yapıyorum elımde ayak bılegmde var bısıy yapmıyorum yaparken ama prefosyonel yaptırcaksan orjınal onlar uyusturuyo zaten
dövmeciye vermen lazım yani şey vermen lazım şey var ya para
Ben yaptırdım, ağlıcaktım acıdan, ya benim canım aşırı tatlıymış ( ki normalde pek öyle değildir) ya da bu işte bir ibnelik var, ne demek acımıyo
Dövmecide yaptırırsan acımaz uyuşturuyor ama arkadaşın yaparsa acır
Nerene yaptırdığına bağlı.
acı yok ya ne acısı duyduklarınza inanmayın siz.
Senin var mı?
heryerim dövme benim
Hiç mi acımıyor :)
nerene yaptırıcan ona göre söyleyim acı şiddetini :D
Kol yanı :)
yok hiç acımaz kol
Sağol içimi rahatlattın
rica ederim ne yaptırıcan?
Bilmiyorum ki :) ama annemin baş harfi kesin :)
sadece baş harf kötü durur bencetek harf yaptırıcaksan parmağına yaptır derim :)
Hayır mesela sonsuzluk işaretinin içine olabilir bilmiyorum tam emin değilim :)
Önerin var mı:)
bence bir yazı yazdır :)
Resim? :) sende ne var dövme
bende acayip acayip şeyler var eskiden kalma boşver benimkileri sadece yazılarım güzel benim :) un mundo mejor esposible (dağa güzel bir dünya mümkün) ma vie mes regles (benim hayatım benim kurallarım) sırtım komple ejderha kollarımda balık baykuş çiçek yıldız peace işareti ailemin baş harfleri zarlar falan karışık ya :)
Özele gel :D
Acımaması için yaptırmayabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar