Sürekli abdestim bozuluyor ve Namaz kılarken zorlanıyorum?

Merhaba, sorumu başka nerede sorabilirdim bilmiyorum burada böyle sorular sorulur mu onuda bilmiyorum ama şöyle ben 18 yaşında sağlıklı (sadece küçük yaştan beri gastritim var ve maalesef ilacımda yok her yemek yedikten sonra mide bulantısı karın ağrısı falan oluyor galiba o yüzden sürekli yel çıkarıyorüm onun dışında hiçbir şey yok) normal kiloya sahip bir genç kızım. 2,5 3 aydan beri namaz kılmaya başladım ve gerçekten hayatım cok degişti cok daha huzurlu hissediyorum kendimi fakat benim sürekli yel çıkarma gibi bir sorunum var bu hep vardı ama tabi namaza yeni başladığım için şimdi bu beni rahatsız ediyo çünkü abdestim bozuluyo. Her yemek yedikten sonra hatta bir bardak su içsem bile gaz çıkıyor ama bunlar sessiz ve kokusuz ve çok küçük oluyolar ama yinede abdestim bozuluyo ve bu beni gercekten cok zorluyo ve cok üzülüyorum herzaman abdestimi tazeleme gibi bir şansım yok. Bende normal insanlar gibi namazımı kılmak istiyorum. Namaz kılarken sürekli stres icindeyim abdestim bozulmasın diye kendimi konsantre edemiyorum. Şimdide gece birşeyler yedim ve aşırı derecede karnım ağrıyo abdest almaya çalıştım 2 kere ama abdest alırken bile sürekli yel çikardım ve abdest alamadım ve namaz vaktinide kaçırdım, yarın tabiiki kazasını kılcam ama şu an çok üzgünüm keşke yemeseydim bu saatte. şu an ne yapabilirim yatsı namazının vakti girdi ve ben ne yapacağımı bilmiyorum mesela istikare namazını bir kere kıldım ondada galiba (emin degilim daha cok bilgim olmadigi icin) abdestli uymak gerekiyormus ama namazımı kıldıktan sonra uymaya gittim ve abdestim bozuldu uyumadan önce.

Sürekli abdestim bozuluyor ve Namaz kılarken zorlanıyorum?
Cevapla