Güncellemeler
+1 yıl
Amacım, onun sayesinde bilgiler almak öğrenmek. Birgün iyi bir cinim olacak inşallah:) kötüluk yapmak için değil yani isteme amacım
Konu hakkında bilgi sahibi olanlar yorum yapar mısınız?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Peki bunu istemenizin sebebi nedir?
Guncelde yazdım
Bence çok fazla fantastik film ve dizi izliyorsunuz. Gerçek hayatta öyle bir şey olduğunu hic ama hic sanmiyorum. Cinler yalanci varliklardir, muslumani da kafiri de aynidir. Size yalan yanlis bilgiler verip akliniza girecektir ve bir sure sonra hayatinizi size zindan edecektir. Bu tür düşünceler aklıselim insanlara gore degil. Bence psikoloğa gitmelisiniz.
Cini olan insanlar var ve bu insanların psikolojisi bozuk öyle mi, farkındaysan yukarıda bilgi sahibi olanlar yorum yapar mı diye rica etmişim. Sen sütünü iç uyu bu tarz konular seni bu derece korkutuyorsa uzak dur. Ben korkak değilim
Diğer cevaplarınıza baktım ve ciddi ciddi psikolojik rahatsizliginizin olduğunu düşünüyorum. Lütfen çocuk yetiştirmeyin 🙏 "iyi bir cinim olmasini ve bana bilgi sunmasini istiyorum" diyorsunuz. Gerçekten acınasıca.
Ayrıca cini olan insanlarin %90ından fazlasının psikolojik rahatsizligi olur o yuzden bir cogu kara büyü gibi kötü şeylerle insanlarım hayatıyla oynar, bir çoğu da kendi canına kıyar. Dünya üzerinde "benim cinim var ve sağlıklıyım" diyen bir insan görmedim bu zamana kadar.
Birincisi, Her insan kendi aynasını bilinçaltı bastırdığı duyguları karşısındaki insana yansıtır. Aslında psikolojik rahatsızlığı ve hatta fazla hayalperest bir kisilik olduğun için şizofreniye gidecek bir karakter yapın olduğunu şöylece saldırgan kelimlerinden anlayabiliyorum. insanların kullandığı seçtiği imgeler bile ruh halini yansıtır. Kullandığın profil ve kapak fotoğrafın dahi herşeyi anlatıyor. İkincisi, bunun troll bir soru olduğunu dahi algılamayacak bir kapasitede olduğunu gösteriyor. Sahiplenebilirim kelimesi de mi sana hiç ipucu vermedi.. a beyii. insiz 😂😂
Saldırgan olan ben değilim sizsiniz. Bir insanim psikolojik rahatsizligi olması dalga gecilecek ve hakarete maruz birakilacak bir sey değildir. Halka açık bir ortamda fikrimi sordunuz ben de dusuncelerimi paylastim. Deminden beri bana "beyinsiz" gibi hakaretler eden sizsiniz. Psikolojinizin iyi olmadigini ve çocukça şeyler yaptığınız daha çok savunur oldum. Şimdi yapacağım şey, sizi şikayet etmek olucak çünkü burası sizin gibi düşük kapasiteli hilkat garibelerinin oynayabileceği bir sirk değil maalesef.
Nolduuuu g. ööttt mü oldun. Mall olduğunu yüzüne vurunca bı zoruna gitmiş 🤣🤣 hadi şimdi siikkktir olup gidebilirsin. Kuytu yerde ağla diycem de olmayacak süt oğlan 😂😂😂
Şikayet etmekte tam senin gibi süt oglanlara yakışırdı zaten. Sütttt çocuğu 🤣🤣
O cinle ne yapmayı düşünüyorsunuz
Herkes dalga geçmiş tek düzgün yanıt verdiginiz için teşekkürler. Merak ediyorum onun sayesinde biseyler öğrenmek. Ama iyi bir insanım oyuzden iyi bir cinim olsun isterdim. Hayalim desen yeridir
Sen benim hayallerini kurdugun o güzel olabilir misin?
Ama çin değilim insan olarak soruyorum hendi türünden varlıklarla muhattap ol ama hiç bir erkeğe güvenme kerkek olsan da kıza guvrnnr derdim
Hiç bir erkeğe guvenmeyeceksekm peki nasıl bir eşim olabilecek :))
Evlenmeden dedim ki aynı şey erkekler için de geçerli maalesef hemcinsleriniz de hem samimiyet yok hem de sadakat duygusu eksik. Nankörlük de cabası istisnalar vardır onlar başım gözüm üstüne ama onlarda bize denk gelmiyor
Sanki barınaktan hayvan sahipleniyor
Jfjhdjhsdhdh vay ya kafaya gel
Ev hayvanı mı bu
JZJWJDJWKDHWGXJXJCKSUCJSJHXJSHXJDHD