- Diğer konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılyaa saçmalama yaşın başın kaç ki şu an? yaşın küçük ondan san böyle şeyler hoş geliyo. zamanı gelince en doğru kişiyl yaşamak varken bunları neden onunla bununla çıkan kızlar gibi olmak istiyorsun ki? eline mesleğini al güzelmişsindde akıllıymışsın da senin peşinen ayrılmaz erkekelr merak etme.. kızlara gelince eğer iyi davranmana rağmen soğuksalar seni kıskanıyorlar demektir bu. aralrından biri seni kötülüyor demektir.. bana da hep oluyor çünkü.. dostluk çok farklı bişey ama kafa yapına uygun sadece 1 tane kız arkadaşın olsun diğerlerinin hiiç önemi kalmaz inan..
ve sakın kendini yalnız hissetme.. Allah hep yanında unutma.. herkes gittiğinde de Allah yanında herkes varken de.. Allah var kendini yanlız hissetmene gereken hiçbirşey yok.. Allaha sığın herşey yoluna girer , kıskananlar sana zarar veremez seni çekemeyenler sana zarar veremez.. insanları takma bu dünya geçici , herşey zamanı gelince olur sevgili mevzusuna da üzülme sevin asıl.. kaç kişi ayrılık acısı çekiyo nasıl bir acı bilsen böyle acımazdın kendine , sevinirdin haline :)00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılCanım sen guzelsen demekki senide kiskayorlardir o yüzden iletişime gecmiyorlardir mlsf bende bu durumu yasadim ve simdi zaten sayilii arkadasim var ve sukrki bende hakiki arkadaşları buldum sende cevrene bak çok popüler olan kızlarla takilmmaya calis çünkü çoğu pek samimi değillerdir sevdigin biri varsa da git konuş yani biraz ozguven olması lazim sonucta dunyanin sonu değil ve kendini yalniz hissetme duygudan kurtul ve cevrene bak ailen yanindaysa yalniz değilsindir..
02 Yorumla
Soran+1 yılevet ailem yanımda :) profildeki sensen cok guzel bir kzısın sende. yaı seninde hiç sevgilin olmadı mı?
- +1 yıl
Yok oldu ama ben universitedeyken oldu sadece senin içten olman yeterli bazi mükemmel insanlar senin farkına varabiliyor
+1 yılYa bir dur soluklan :)) yazdiklarina bakilirsa gercektende samimi sicak kanli eli tutulasi bir kiz oldugun anlasiliyo oncelikle diyosunki kizlar bnmle arkadaslik kurmuyo ya sen kizlari biz erkeklerden daha iyi bilmen gerekir kiskancliklarini onda var bende niye yok cekememeler Allah onu kahretsinler yani uzun boylusun guzelsin bu durumda seninle arkadas olacak kiz orani 15'de 1-2 yani sende bir skıntı yok onu dert etme yakin zamanda bir kiz ark. Bulursun. 2. Ci meselede evet erkekler guzel ve guzel bir fizige sahip kizlardan hoslanirlar ama onlardanda bir o kdr korkarlar cekinirler elleri ayaklarina dolasir simdi sen ne yapcaksin karsina sana yakisir delikanli ve cesareti boyundan buyuk birini bekliceksin baktin gelen yok sen tavirlariyla davranislariyla goze carpan bir erkek bulcaksin konusacaksi. Durum bu canım :)
20 Yorumla
+1 yılGarip birisi olmandan kaynaklanıyor olabilir. Benim de o tarz çok arkadaşım var, kendileri garip davrandıkları için insanlar genelde hareketlerine anlam veremiyorlar. Gereksiz sıcakkanlı olup herkese sarılıyorlar ve insanlar garipsiyor ya da her yerde her şeyi konuşuyor ya da saçma ve gereksiz espri yapıyorlar ama kimse gülmüyor. Bu nedenlerden dolayı da insanlar genelde o kişilerle yakın arkadaşlık kurmuyorlar. Bence karakterinde nelerin değişebileceğini bir düşün derim, acaba neden sana yakınlaşmıyorlar bunu irdele biraz. bir de her insan bir gün mutlaka sevilir, bu kadar üzülme :)
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
+1 yılTavirlarına dikkat et. Benimde öyle. Daha önce sevgilim olmadı ama sebeplerini biliyorum. İnsan hayatındaki önceliklere göre yaşar. Aşk ben istiyorum hadi sevgilim olsun değildir, aşk ansızın kapını çalar. Şıpsevdi olma.
Herkese iyi davranıyorum diyorsun davranma. bu seni kötü gösterecektir sert , cesur ve kararlı ol. Bu üçünü yaparsan zaten etrafına insan toplamış olacaksın. Aradan elbet sana hayran olacak biri vardı.
Ya da bunları geç seni seven vardır da sen körsün dür..
Ne uzun konuştum be ufff :d00 YorumlaBen sana şöyle birşey söyliyim sevgilin olsa ve seni sürekli üzse gene bunları dermiydin acaba? Sizin Eger İnancınız varsa (Ateist falan değilseniz diyorum) ALLAH tan her zaman hayırlısını isteyin o sizi duyacaktır her ne kadar insanlar islamın bir çok şeyini kabullenmeseler de dinimiz sevmeyin aşık olmayın demiyor bununla ilgili bir ayet hadis varsa söylesinler bizde bilelim sadece harama bulaşmayın diyor ben kendimden örnek vereyim bu zamana kadar 4 ve ya 5 kız ile çıktım evlilik niyeti ile ancak hepsi aldattı düşünebiliyormusun hepsi hemde 3 senedir kimse ile görüşmüyorum bu yüzden inancım kalmadı çünkü ALLAH tan her zaman hayırlısını isteyin kazanan siz olursunuz belki karşınıza kötü biri çıkar evlenirsiniz sabredersiniz ALLAH a sıgınırsınız belkide bu yaptıklarınız cennete girmenize vesile olur iyi günler...
00 YorumlaBak simdi canim erkekler guzel kizdan korkarlar sevgilisi vardir zaten diye yanasmazlar hem yemez guzel bir kizla omur gecirmek kiskanclik kriziydi bilmem neydi korkulur yani. Kizlara gelince onlardan guzelsen eger yanasmamalari normal. Kizlarin erkekler kadar sadik dostluklari olmaz onlar da seni kiskaniyo yaninda senle girdiği bir ortamda arka planda kalmaktan korkuyo olabilirler. sen on yargilarini kir evde falan kalmazsin bekle dogru adam sana gelir dogru adami bulana kadar yakin arkadasin olmazsa bulunca da olmayabilir sana bir omur es arkadas olur zaten bekle
00 Yorumla
+1 yılBence çenenden dolayı böyle oluyor.
Konuşman ve yorumların çok ısrarcı, baskıcı.
Davranışların ayarsız ve laubali geliyordur insanlara.
Oturunca karşındaki erkeğe itici geliyorsundur tavırlarınla, konuşman sarmıyordur.
Bir düşün derim, istersen Angelina ol konuşmasını bilmedikten sonra pehh.10 YorumlaYa ne yiyip içiyorsunuz. 18 yaşında sevgililik nedir? Evlenmek istiyorsan en erken üni 3 de olmalı. Ki bence üni son sınıfta olmalı ki evlenmeye yakın olasınız. Elbet Allah gönlüne göre birini çıkaracaktır. Bülent Ersoy bile evlendi bu ülkede daha ne olsun ya.
10 Yorumla- Diğer konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBelki de kızlar guzelsın dıye arkadaslık kurmuyodur belkı sorun dısında degıl ıcındedır ne bıleyım huyun kotudur falan ama fark etmıyosundur ya da cok kıskanılıyosun kızlar kıskandıkları ınsnlar ıle arkadaslık etmez yanı bılmıyorum ıkısınden bırısıdır mutlaka
00 Yorumla
+1 yılAllah seni birilerinden koruyor demek :) İnan bana az insan çok huzur. Mutlu olmak için birine bağlanmak zorunda değilsin. Kendinle mutlu olmayı öğren. Sevdiğin keyif aldığın şeyleri yap. İyi bir insansan muhakkak Allah kalbine göre verecek, hayal ettiğinden daha güzel şeyler yaşayacaksın. Ayrıca daha çok gençsin. Hayatına kimler girecek, neler değişecek :) Bence şuanını düşünüp üzülerek mahvetme :) Akışına bırak
00 Yorumla- Diğer konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılYa eğer bu söylediğin tüm özelliklere sahipsen erkekler bu çok havalıdır ve kesin sevgilisi vardır diye yaklaşmıyordur yanına... ben şahsen ondan yaklaşmam senin gibi bir kıza ama her erkeğin hayalinde öyle bir kız vardır bu da bir gerçek şimdi karşı çıkanlar olursa ben kendi adıma söyleyeyim ben isterim :)
00 Yorumla - Diğer konusunda 545 cevap paylaştı.
+1 yılBende 19 yaşındayım ve benimde hiç sevgilim olmadı. Tamam bende olsun isterim ama senin durumun baya ağır heralde dert edinmişsin bunu kendine. Muhakak biri olucak , güzel kızmışsın seni zaten yalnız bırakmazlar onu sıkıntı yapma , şimdi yalnızlığın tadını çıkar , hesap verme derdi yok trip çekme derdi yok ohh ne ala memleket ;) böyle böyle avut kendini , bem öyle yapıyorum :)))
06 Yorumla
Soran+1 yılbedne avutuyordum ama rtık bunu yapamıyorum hatta kendşmi avutmayı cok iyi bilirimde artık olmuyor yapamıyorum hattao kadar yapamıyorumki artık bu sacma salak souryu sordum
- +1 yıl
Gelen teklif falan da mı yok ya anlamadım @soran
Yahu arkadaşım sizin gibi tiplerden heryerden çıkmak zorundamı , hayat bizim hayatımız istersek olur istemezsek olmaz. Sizemi düştü kaygısı @mrtkartal
Soran+1 yılbir kaç kişinin platoniğim oldugunu kızlardan falan duydyum o kadar.
- +1 yıl
Teklif gelmemesi ilginç , olur ama ya çıkar karşına biri üzme kendini bu kadar.
Sevgili icin çok ta büyük değilsin olmadıysa hayrlsı budur senin için öyle dşün zamanı gelince nasibnde varsa evlencksinde niye taklyrsun buna dert edilecek birşey değil arkadaş çevrenin genişlet iyi arkadslklar kur daha da önmliii zamni gelince tek olur bitane olur oda kocan olur ne gzelllll sevgilisi olup ne yakınanlar var bir bilsennn
00 Yorumla
+1 yılaynen 1.90 boyundayım 90 kıloyum belkıde fazla ortama gırmedıgım ıcın sevgılım olmuyo ama aksam cıksam dısarı yatıcak her türlü kız ayarlarım Allahtan korkuyorum ötekı türlü aşk istiyorum ama aşk isteyenlerde tipe bakıyor tipimi begenende var begenmedende var esmerim anlamıyorum yani bir yandanda seviniyorum bu tipcilerin sonu ya yatakta ya da dogum odasında sonuclanıyo sonları
00 Yorumla
+1 yılhttps://www.youtube.com/watch?v=jdBU9Kj8s8Udinle şu an dost mu yoksa sırdan arkadaşlık mı anlarsın:D
12 Yorumla- +1 yıl
Güzel..
- +1 yıl
güzeldir. asım yıldırım güzel şiir ve hikaye okur...
Kiyamam yaaa. elbet bir yerlerde seni bekliyem dogru insan vardir. uzulme. herkesin bir nasibi var. belkide en dogrusunu yaptin neerden biliyosun. simdi senin gbisini arayipta bulamayanerkek cok oyuzden kendini onemsiz hisetme aksine degerli hiset. bulunmaz hint kumasi gbi yani :)) kizlar seni aralarina almiyorlar cunku kiskaniliyosun ve onlar senden korkuyor ;)))
00 Yorumla
+1 yılCanısı aşırı güzelleri yanlarında dolandırmaz kızlar önümüzü keser diye.
Sen en iyisi nasibini bekle sevgilin olması beladan başka bir şey değil emin ol.
Belasız başa dert arıyosun sen beni dinle.10 Yorumla
+1 yılNedense bu kızların manitası olmuyo niye acaba , çok seçici olabilirsin illa benden uzun aşırı havalı olsun triplerindesindir kesin yani bu tür sorular soran kızların çoğu böyle çünkü
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen seni anlayabiliyorum benimde hic sevgilim olmadi aynı yaştayız bende yalnızım arkadaşlarım var ama arkadaş her zaman yanında olmuyor her zaman yanında olacak sarıldığında her seyi unutacagın birinin olmaması gercekten kotu
02 Yorumla
Soran+1 yılşu an da beni en iyi anlayan kişi olduguna eminim. cok tuhaf bir his. hiç tatmamış olmak kötü. ve hiç olmayacagını duusnmekte kötü bilmiyorum cok kötü hissediyorum peki snein neden hiç olmadı?
Cevap sahibi+1 yılSevgili olmak isteyen oldu ama erken oldugunu dusundum kimseyle uzun sure konusmadim bile hedeflerim vardi ve şu an istedigim yerdeyim uniyide kazandim ve artik zamani geldigini dusunuyorum arkadaslarim morali bozuk oldugunda sevgilileriyle dertlesiyor dogum gunlerini sevgilileriyle kutluyor bende artik ilk ve son askımı istiyorum
Uzun olduğun için erkeklerin yarısı zaten sana yaklaşamıyordur..
ya da belki güzel değilsindir, kendini öyle sanıyorsundur010 Yorumla
Soran+1 yıl170-175 arası ya fazla uzun değil ki? hatta orta boy bile sayılır 180 değilim ki. tamam bir kızı cırkın yapan nelerdir söyle bi? ben kötü bişey görmüyorum mesela en önemlisi burundur falan derler benim burnum minik hokka yüzüm kemikli narın dişlerim beyaz dudakalrımın düzgün bir şekli var orta kalınlıkta boyum uzun zayıfım bacaklarım uzun düzgün belin ince omuzlarım geniş vs vs iyi de zaten cirkin olsam bile ne farkederki etrafına baksana bir en cırkın kızların bile sevgilisi var bunun görünümlede ilgisi yok
Soran+1 yılya hayır uzun değil ki. ben 172 173 falanım. şu an lise son sınıfım yukarı dogru yasımı yazmadım, lise son sınıfım her sene uzadıgım için bu snede uzarsam 175 falan olur dıye bu aralıkta yazdım
Soran+1 yılsorun değil 180 de olur farketmez ben fazla uzun istemiyorum yanı önceden isterdimyakısıklı ve uzun boylu ama artık kriterlerim yok sadece olsun istiyorum sadece olsun istiyorum. tamam işte bana bir kızı cırkın yapan bişey söyle? sokakta falan herkesin dönüp baktıgı bir kzıım kızlarda bakıyor yanıçirkinmiyim acaba bunu hiç düşünmedim? boyum uzun diye cirkin mi sayılıyorumyoksa? boyun uzun olması o kızı erkegın gözünde cırkın mi yapar? bir kıza nedne cikrin dersin mesela sen?
Soran+1 yıltamam peki güzel olup olmadıgımı anladın diyelim bunun bana yararı ne olucak ben soruma çözüm araıyorum?
Soran+1 yıltamam mesaj atiyim o zamn beynimi yedin
Sence 1.90 boyunda sağlam fiziği olan birinin neden sevgilisi olmaz. ;) sabret daha karşılamadık o zamn :D
02 Yorumla
Soran+1 yılyani bu olumsuz düşünceyi kafamdan nasıl atıcam? haytımda hi. ç bir erkek olmadan yasamanın kötü olmadıgına kendimi nasıl inandırıcam böyle gidicegine eminim yani yasamım boyunca bir aşk yasayamaycagım bunu biliyorum bunun beni olumsuz etkileyip üzmemesi için ne yapmalıyım?
uzun boylu olman bence çok iyi bir avantaj. merak ettim boy kaç? ve sevgilin olmaması sana bağlı bence hayatına birinin girmesine müsaade et uzun boylu ve güzel bir kızla birliktelik yaşamak (sevgili olmak) benim çok istediğim bir şeydir.
011 Yorumla
Soran+1 yılpeki tecrübesiz olması sorun olur mu? yanı öyle bir kızla sevgili oldugunda senin için bu sorun olur mu
Soran+1 yıl'kesinlikle sorun etmem hatta bu tecrübelerini benimle yaşaması hoşuma bile gider. 'nedne böyle düşünüyosun tecrubelerini seninle yasamasının neresi hosuna gidicek? senin tecrubenin oldugunu konusalrı faan bilmmyecekki bunu neresi hoş?
Soran+1 yılkusura bakam o kadar copk yorum yazmıslarki sagolsunlar karıstı özür dilerim hemen toparlıycam :D
1 sn...
senin tecrübenin oldugu konuları falan bilmeyecek ki bunun neresi hoş? cümle bu sekilde yani dmeek istediğim senin bildiğin cogu seyi o bilmeyecek bu durumda birlikte bişeyler yasamanızın neresi hoş? sorum tam olarak bölye kusura bakma tekrardan- +1 yıl
rica ederim ne kusuru :) benim tecrübelerimin olup olmadığını bilmesi önemli değil. eğer bir insanı beğeniyorsan ve seviyorsan hayatında senin için bir anlam ifade ediyorsa her şeye sıfırdan başlamak kadar mutluluk verici bir şey yoktur bence. olay tamamen cinsellik değildir değil mi? duygular girince işin içine her şey değişir. ve yineliyorum böyle bir durumda ilk tecrübeleri benimle yaşaması gerçekten beni mutlu eder. ne diyim yaa hep böyle sanalda ulaşılması zor olarak çıkıyor insanın karşısına. reelde çıksana arkadaşım karşıma :P
Soran+1 yıldaha önce öpüşmemeiş olması ve öpüşmeyi bilmiyor olması soun olmaz mı yani?
Soran+1 yılİstanbul
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynsı bndede var arkadaş neden böyle oluyor bilmiyirum ki herkes uxaklaşyor sen onlara iyi davrandkça yitiriyorsun teker teker ve bakıyosun etrafnda kimse yok kalmamş herşeyin iyi ama yalnzlk çekiyorsun dimi? Ben düşnyorum ki şu an bşyler için aclw etsem belkide pişmanlk duyacafm üzleceğm o yüzden en iyisi beklemek doğru kişi çkana kadar :/
00 YorumlaBöylesi daha iyi ciddiyim. Sonra biri geliyor gidiyor aklın onda kalıyo sen kimseyi istemiyosun ondan başka o başkasını buluveriyor. Hem şu an birini bulabilme ihtimalin çok daha fazla az daha sabret ilkin kocan olsun
00 YorumlaOncelikle cok gencsin bu genc yasinda boyle olumsuzluklari dusunme. ask hemen olan bisey degildir sonucta kendine guvenen birisin sadece biraz sabir. ask olmadan hayatin bir cok guzelligi var buna emin ol
10 YorumlaDiğer konusunda 963 cevap paylaştı. Kardeşim boş ver be belli ki sen yaşıtlarından ilerisin zamanlar senin değerin daha çok bilinecek onlar out olacak sen ise in olacaksın tam evlenilecek kızsın güzel bir insan bul evlen işte fıstık gibisin maaşallah
10 Yorumla
+1 yılErkeklerin yanına yaklaşmaya cesareti yoktur.
Kızlara gelince güzelsen kıskanıp seni aralarına almıyorlardır kevaseler ajsjdjh00 Yorumla
+1 yılLüzumsuz aşklara gerek yok 1 tane olsun senin olsun şanslısın senin sevicek olan kişi de şanslı olucak ama şu anlattıklarına bakıp da nasıl sevgilin olmamıs anlamadım valla teklif eden de mi olmadı hiç
00 Yorumla- Diğer konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılLa sen kendini güzel görüyosun, dışardakiler görmüyor demek ki ki, sevgilin olmuyo. Bu kadar basit. Sana göre güzelsin taam onu anladık geç, ama çevrendekilere göre iğrençsin belki de. O yüzden olmuyo. Acıcık mantık.
00 Yorumla
+1 yılBu devirde en maymun en salak kızın bile peşinden koşan geri zekalı erkekler olduktan sonra hiçbir kız ortada kalmaz..
00 YorumlaSen esittir ben kuzum :) Ben de 19 yaşındayım, mükemmelliyetçisin benim gibi muhtemelen
05 Yorumla
Soran+1 yılyalnız olmadıgımı bilmek mutlu etti beni suan, bir de alın ve cene seklin ve kasların benimki gibi :) guzel bir kızsın sende, cok guzelsin
Soran+1 yılseninde hiç olmadı mı sevgilin?
Soran+1 yılpeki bunu nasıl kafana takamdan durabiliyorsun? yanı seni üzmesini ansıl engelliyorsun?
Bu kizin kesin sevgilisi vardir die yanasmiyolardir. zamani gelince beklemedgn anda biri cikar karsina sabret canim hayirlisini iste Allah tan
00 YorumlaKIZLAR HEP BİRŞEY YÜZÜNDEN ERKEKLERİ PEŞİNDEN KOŞDURUR HAVASINIDA ATAR SENDE O POTANSİYEL YOK DEMEKKİ...
00 Yorumla
+1 yılguzel oldugunu dusunen bir cirkinsin. bu bariz. seni farkindaliga davet ediyorum.
not:cirkinim01 Yorumla
Soran+1 yıldedim ya cirkin değilim zaten hem öyle olsam bile etrafına baksana bir en cırkınlerın biile cıktıklarıı var
+1 yılbak bız kader kurbanıyız sen at facenı bana bı anlasalım konusalım yol buluruz evlenırız sagopa dınlerız pc oynarız çocuk yaparız kitap okuruz :D
06 Yorumla
Soran+1 yılsagopayı sevmiyorum
- +1 yıl
duman
Soran+1 yılhayır
- +1 yıl
türkçe şarkı :D?
Soran+1 yılhayırr
- +1 yıl
yaw he he
+1 yılAşk, doğanın en gizemli ve bilimsel açıklaması olmayan kocaman bir gizem küpüdür. Bana kalırsa hastalık bir ruhsal duygu yoğunluğu ve sonu genellikle iyi bitmediği için gereksiz bir aldatmaca.
00 YorumlaKs su formati izdivac formatina cevirin artik, lanet olsun hepimiz yalniziz. Bu hayatta yalniz bir sekilde geberup gidicez coluk cocuk torun torba sahibi olamicaz. owwww f*ck cok pis gaza geldim ohh rahatladim *_"
00 Yorumla
+1 yılbaskalarina ihtiyacin yok ki sen onlarla arana mesafe koy onlar degil erkeklere de guven olmaz bu devirde :d uzulme yani herkesin sevgilisi olucal diye bisey yok uni de olur elbet
00 Yorumla
+1 yılhuyu güzel değilse, sahip olduğu diğer hiçbir şeyin bir önemi kalmaz zamanla
00 Yorumla- Diğer konusunda 20,4b cevap paylaştı.
+1 yılÇok güzelsen gerçekten erkekler senin yanına yaklaşmaya cesaret edememiş olabilirler.
00 Yorumla
+1 yılİlla hoşlanmış biri vardır ama erkeklere karşı mesafeli durduğundan açılmamıştır kimse.
00 YorumlaEleştiriyi kaldırabilecek yapın varsa resmini paylaşman daha anlaşılır olur.
00 Yorumla
+1 yılSevgililik güzelliğe ya da zenginliğe bakan bişi değil ki. sen ararsan ayagına gelen sevgilin değil başka birşeyin olur ama oluruna bırak biryerlerde karşına çıkar ya da ortak bir noktayı bulursun mutlaka
00 Yorumla
+1 yılNıye bunalıma gırıyorsun bence kımseyle cıkmamıs olman daha ıyı eşın cok şanslı :D
02 Yorumla
Soran+1 yılsaçmalama gecen ugn daha bu sitede okudum tecrübesiz kızlar istemiyorlar hani salagız ya cok sey bilmiyoruz ondan herhalde
- +1 yıl
He tabi her halti yemis kizmk istiyolarmks ya sacmalama onu istiyense her haltk yemistir ondam namussuzluktur bu ya sen bana guven temiz insana Allah temizini nasip eder kendini teniz tut karsina 1 kere birisi ciksin ve son oleun ask izdirabi cekmessin
+1 yılBen şahsen hayatta o kdr uzunla sevgili olmam, benden kısa olck ama ark mevzusunu bilmiyorm
03 Yorumla
Soran+1 yılcok uzun değil ya 170-175 arası bişey düşün
- +1 yıl
İyide normal ki sen niye uzun tanımlıosn kendini boyda sorun yok
Soran+1 yılbiliyorum sorun yok orta boy bile sayılır
+1 yılBelki yüzün de güzel değildir fiziğinde, sana öyle geliyordur :)))
08 Yorumla
Soran+1 yılhayır uzun boylu zayıfım bacaklarım düzgün belimince muzlarım geniş yanı fiziğim düzgün yüüzmde kemikli narin burnum minik hokka vs vs yani kötü görünmüyorum ki zaten cirkin olsam bileetrafına bir bak en cirkin kızların bile sevgilisi var hiç dikkat etmeidn mi
- +1 yıl
ben şakasına söyledim zaten, haklısın en beğenmediğimiz kızların bile ne sevgilileri oluyor. Bizde şans yok :))
Soran+1 yılseninde mi hiç olmadı?
- +1 yıl
aslında bana teklif çok geldi de ben kimseyi istemedim, sadece 1 tane oldu o da hayatımı mahvetti zaten. Ben ilişkiye açık biri değildim ama onu farklı görmüştüm hayatıma aldım almaz olsaydm. İlk ve tek çıktığım kişiydi. Yani 20 yasındayım sadece 1 kisiyle cıktım :)
Soran+1 yılneyse ben tek tecrübesizin kendim oldugunu sanıyordum yanı bak aslında beni üzen su: televizyonu acıyoru dizilerdk var, sarkı acıyorum konusu askve sevdiklerinden bahsediyorlar bu siteyi acıyorum kızlar yoks sevgilimle sunu yaptık sunu aldım vs dısarı cıkıyoruum el ele eglenen ciftler sonra iişte hersey böyle olunca asla olmayacak diyorum cok üzülüyorum kendimi ezik hissediyorum ne yapıcam?
- +1 yıl
Düşünmemelisin bunları, doğru insan mutlaka karşına çıkacaktır. Anladığım kadarıyla biraz çekingen pasif bir kişiliğin var ve bu yüzden fazla arkadaşın da yok. Arkadaş çevresi edin, insanlara karşı daha sıcak ol, ortamlara gir. Mutlaka birileri tarafından farkedilirsin
Soran+1 yıldüşünemmelisin diyosaun işte u aralar bunu hiç beceremiiyorum sürekli kafamı kurcalıyor
- +1 yıl
Takıntı haline getirmişsin, kendini üzmekten başka bir şey yapmazsın
2 ihtimal var ya anlattıgın gibi değilsn ondn erkeklere çekici gelmiyorsun ya da anlattıgın gibisin erkeklerin gözü korkuyor sana yaklasmaya ya da sevgilin vardır diye düşünüyorlar
00 Yorumla
+1 yılinciye girip böyle bir şey yazsan sana en az on talip cıkar panpa :D Eğer dediğin gibiysen cevredeki insanlardan dolayıdır. İnsallah karsına duzgun biri cikar bebegim
00 Yorumla
+1 yılZihniyetsiz. Sanki sevgililerinle evlenip onların çocuklarını doğuracaksın. Yahu affedersin ama sen penissiz yaşayamıyor musun? Böyle ahlaksız kaygılar güdecegine kendimi kocama nasıl saklarim kaygısı gütsene.
00 YorumlaŞimdi konuşman hareketlerinde önemli bu durumda herşey dış olmuyor.
00 Yorumla
+1 yılAnlatın kadar güzelsen gerçekten, bu kızı boş bırakmazlar kesin sevgilisi var gözüyle bakıyorlardır :)
00 YorumlaYaşın çok genç kardeşim bende ayrılalı 2 yıl olcak kimse yok hayatımda :) karamsar olma bir bakmışsın giri vermiş bir hayatına
00 Yorumla- Diğer konusunda 632 cevap paylaştı.
+1 yılYaşam boyunca aşk yaşayamamak, bunu bilmek,"
yani yarına çıkacağımızı bilmez iken aşk falan şimdiden dert etme, elbet bir gün olur.00 Yorumla Diğer konusunda 958 cevap paylaştı. Sana ulaşamayacaklarını bildikleri için yanaşmıyolardır.
02 Yorumla
Soran+1 yılneden bana ulasamasınlar nedne böyle düşünsünler ki?
Eğer dediğin kadar güzel, akıllı vs. özelliklerine sahipsen erkekler ne yapsın ''bu kız bize bakmaz'' deyip yanına bile gelemezler bu mantığı değiştirmek lazım.
00 Yorumla- Diğer konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yılBeyni çirkindir. daha yaş 18. boyle seyleri takmana gerek yok
00 Yorumla güzel olana illa yürürler. Birde yasında daha erken takma bu kadar
00 Yorumla
+1 yılbozma morelini sen üniversite sınavına odaklan, üniversitede olur zaten.
01 Yorumlasıktınız ama bu sorudan. kız istememiştir ondan ya da seven vardır görmeemiştir
00 Yorumla
+1 yılknk çık bu gizliliktn den millet mesaj atsnnn bakarsn denk gelir
00 YorumlaÖnenli olan fizik değil. Fizigi kadar konusma edep adap sempatikligi ve saygisi da olmali.
00 Yorumlaya kendini çok beğenir ya da hiç kimseyi beğenmez...
00 Yorumlabelki yanlış insanlar belki de yanlış şehirdesin :)
00 Yorumla- Devamını Gör (80)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar