Fiziği de yüzü de güzel uzun boylu bir kızın neden sevgili olmaz ki hiç?

18 yasına kadar neden hiç sevgilis olmaz asosyal falan değilse? artıkk moralim bozulmaya baslaadı cok yalnız hissediyorum kkızlarda benle arkadaslık kurmuyor benle gezmıyorlar cok sıcak kanlı davranıyorum iyi davranıyorum sorunalrı oldugunda ilgileniyorum ama kızlar benle aralarına hep mesafe koyuyorlar? su ana kadar hiç sevgılım de olmadı hayır salak bir kızda değilim akıllıyım. cok yalnız hissediyorum sanki yalnız ölücekmişim asla anne olamayacakmısım gibi. nasıl bişey oldugunu merak ediyorum sevdiğin birine dokunup sarılmanın zaten bu sitede de tecrübesizler için demediğiniz kalamdı iyice bunalıma girdim evden cıkmak istemiyorum napıcammmmmm? :///////////////////////
Güncellemeler
+1 yıl
yani bu olumsuz düşünceyi kafamdan nasıl atıcam? haytımda hi. ç bir erkek olmadan yasamanın kötü olmadıgına kendimi nasıl inandırıcam böyle gidicegine eminim yani yasamım boyunca bir aşk yasayamaycagım bunu biliyorum bunun beni olumsuz etkileyip üzmemesi için ne yapmalıyım?
Fiziği de yüzü de güzel uzun boylu bir kızın neden sevgili olmaz ki hiç?
Cevapla