3 harflilere inanıyor musunuz? Hatta insana aşık olabiliyormuş. Bu konuda düşünceniz nedir?

Cinlere inanıyor musunuz? Hatta insana aşık olabiliyorlarmış. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Erkek olanına incubus dişi olan da succubus deniliyormuş
3 harflilere inanıyor musunuz? Hatta insana aşık olabiliyormuş. Bu konuda düşünceniz nedir?
Cevapla