8.. Kendini kimseyle asla kıyaslama ya mutsuz olursun ya da kibirli
Soran
+1 yıl
8.. Kendini kimseyle asla kıyaslama ya mutsuz olursun ya da kibirli
Cevap sahibi
+1 yıl
Hiç yapmam ki. Bazen gelir aklıma sonra neyse derim aynı yoldan mı yürüdüm aynı sonucu bekliyorum. Parmak izlerimiz bile şahsiyken neden "onda olan bende neden yok" diye mizmızlanayım ya da "bende var ustünüm diye böbürleneyim."
Benlik çikmadi bu tekrar sayı söyleyebilir miyim?
Soran
+1 yıl
Tamam aklinda bir daha tut
Cevap sahibi
+1 yıl
2
Soran
+1 yıl
2>Herseyi herkese anlatma, dost düşman, düşman dost olur.
Cevap sahibi
+1 yıl
Bu doğru yaşadım maalesef. Tesekkür ederim zahmet verdim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
4 olsun
4>Sevildiğin yere sik
sık gidip gelme. Muhabbet ve itibarın
zarar görür.
6 tutum
6-Dünyalık bir
şeyi elde etmek uğruna dininden ve
edebinden taviz verme
Tesekür ederim👍
Rica ederim nasibinde bu söz çıktı
Açıkçası biraz düşündürdü bu söz beni saol tekrardan kendimi bi gözden geçirmem gerek bazi konularda.
Derin bir söz gerçekten... inşallah daha iyi olursun
Amin Insallah saol
Amin bilmukabele
2 olsun
2-Herseyi herkese
anlatma, dost düşman, düşman dost olursun
5 olsun
5>Mutluluğunu yüksek
sesle haykırma. Çünkü hasetçinin
uykusu hafiftir.
3 merak ettm
3... Zenginliğini gizli tut, fakirlik
onun kardeşidir.
7 olsun
7>Biri sana
derdi ile gelmişse onu geri çevirme
Çünkü o Allaha gitmiştir. Allah ta sana
yönlendirmiştir..
8 ...
8.. Kendini kimseyle
asla kıyaslama ya mutsuz olursun ya da
kibirli
8.. Kendini kimseyle
asla kıyaslama ya mutsuz olursun ya da
kibirli
Hiç yapmam ki. Bazen gelir aklıma sonra neyse derim aynı yoldan mı yürüdüm aynı sonucu bekliyorum. Parmak izlerimiz bile şahsiyken neden "onda olan bende neden yok" diye mizmızlanayım ya da "bende var ustünüm diye böbürleneyim."
Benlik çikmadi bu tekrar sayı söyleyebilir miyim?
Tamam aklinda bir daha tut
2
2>Herseyi herkese
anlatma, dost düşman, düşman dost
olur.
Bu doğru yaşadım maalesef. Tesekkür ederim zahmet verdim.
Rica ederim estağfurullah
Nasibinde bu çıktı bu sefer
Sekiz
8.. Kendini kimseyle
asla kıyaslama ya mutsuz olursun ya da
kibirli
Bana uyuyor valla, teşekkürler
8.. Kendini kimseyle
asla kıyaslama ya mutsuz olursun ya da
kibirli...
Tamam bro sağol dedim 🤣
Rica ederim kb
5 olsun
Mutluluğunu yüksek
sesle haykırma. Çünkü hasetçinin
uykusu hafiftir.
5
teşekkür ederim 🙂
Rica ederim nasibinde bu söz cikti
5 i tuttum 😊
5>Mutluluğunu yüksek
sesle haykırma. Çünkü hasetçinin
uykusu hafiftir.