Yaklaşık 7 senedir hayatımda güvendiğim ne varsa yıkıldı, yaşamam umarım dediklerimi yaşadım. Güvenim kırıldı, yılmadım güvendim yine olmadı.
Ne yaparsam yapayım hayatımda yaşadıklarımın ağır gelmesini atlatamadım. Dönemsel olarak daha ağır geldi hep. Kimseye anlatamadım, anlatmaya çalıştıklarım ya anlamadı ya da oralı olmadı.
Bu hissiyat nasıl geçer? Nasıl kurtulurum bu yalnızlık hissinden?
Arabayı çektim İzmir'de sahile öyle boş boş bakıyorum, insanlar birileriyle... Yalnızlık daha canımı yakıyor
Ne yaparsam yapayım hayatımda yaşadıklarımın ağır gelmesini atlatamadım. Dönemsel olarak daha ağır geldi hep. Kimseye anlatamadım, anlatmaya çalıştıklarım ya anlamadı ya da oralı olmadı.
Bu hissiyat nasıl geçer? Nasıl kurtulurum bu yalnızlık hissinden?
Arabayı çektim İzmir'de sahile öyle boş boş bakıyorum, insanlar birileriyle... Yalnızlık daha canımı yakıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer