Çıkmazda hissetmek ve aşamamak?

Yaklaşık 7 senedir hayatımda güvendiğim ne varsa yıkıldı, yaşamam umarım dediklerimi yaşadım. Güvenim kırıldı, yılmadım güvendim yine olmadı.

Ne yaparsam yapayım hayatımda yaşadıklarımın ağır gelmesini atlatamadım. Dönemsel olarak daha ağır geldi hep. Kimseye anlatamadım, anlatmaya çalıştıklarım ya anlamadı ya da oralı olmadı.

Bu hissiyat nasıl geçer? Nasıl kurtulurum bu yalnızlık hissinden?

Arabayı çektim İzmir'de sahile öyle boş boş bakıyorum, insanlar birileriyle... Yalnızlık daha canımı yakıyor
Çıkmazda hissetmek ve aşamamak?
Cevapla