İstihare namazı sonrası gördüğüm rüyalar hayır mı yoksa şer mi?

3 gündür istihare namazı kılıyorum hoşlandığım kişi benim için hayırlı mı diye hayırlı çıkmazsa onu unutacağımı ve kendi yoluma gideceğimi de niyetimde belirttim. İlk gün yeşillik bir yerde el ele tutuşarak ve birbirimizle sohbet edip gülerek yürüyorduk. İkinci gün İzmir'de olduğumu gördüm deniz masmaviydi. Bu arada ikimizin de yaşamak istediği şehir İzmir. 3. Gün biraz korkutucuydu üzerimde beyaz gömlek vardı ve elimde silah vardı silahı kalbime götürüp kendimi vurmak istedim ama sonra vazgeçip silahı bıraktım. Bu rüyalar hayır mı yoksa şer mi yardımcı olur musunuz?

İstihare namazı sonrası gördüğüm rüyalar hayır mı yoksa şer mi?
Cevapla