erkek olmanın faydaları bunlar kız olmanın faydaları neler acaba?
thegeyik.com/.../1facebook_komik_sozler_5.jpg
thegeyik.com/.../1facebook_komik_sozler_5.jpg
* Erkekler gibi genc yaslar da KEL kalma gibi sorunumuz yok...
* Gögsümüzde kil yok olmadigindan aldirmak zorunda kalip gömlegi yariya kadar acip aa kilsizim be havasi vermeye gerek yok...
* Kavanozun kenarini bicagin ters yönü ile vurarak acabiliyoruz...
* Kilo aldigimiz da Erkekler gibi sadece Davul gibi göbek yapmayiz. Onlar direk davul göbek yapiyor...
* Evde kalmis Erkege ER kurusu deriz...
* Karsinda ki kadinin gögüslerini ellemek icin sohbette yapmadigi hokkabazlik kalmayan erkekler gibi, erkegin gögsüne dokunacagiz diye hokkabazlik yapmayiz...
* Onu bunu birakta Erkeklerden daha güclü oldugumuz kesin...
Biz Erkeklere 35 gömlek daha üstünüz cünkü bizler dünyanin en güzel duygusunu tadiyoruz, Ama erkekler bundan mahrum... Onun verdigi duyguyu hic bir sey veremez...
Oda ANNELIKTIR... :P :))))
Askerlik yok
Daha az sorumluluk
Sevgili bulmak çok daha kolay
Otobüste sana yer verilebilir
Baban ölürse maaşının bir kısmını çekmeye devam edebilirsin
İlk önce kadınlar ve çocuklar kurtarılır
Becerili bir kadın, becerili bir erkeğe göre daha çok dikkat çeker
Karşı cinsi kullanmak daha kolay
örnekler uzatılabilir
o verdiğin resimde bir çok şey yanlış. mesela çok kilolu bir erkeğe bir çok kişi acıyarak bakabilir.
rica ederim ama gerçek
sizler olmasanız hayatın bir tadı olmazdı
sizler olmasanız da hayatın tadı olmazdı. allah hiçbir şeyi boşuna yaratmadı
hahaha öncelik sizin yani:)))
bunda haklısın
ama kızlar kadar değil erkeğin kilosu:))
iki cinsten biri olmanın da faydaları ve zararları var. ben hiçbir cinse sahip olmanın daha avantaj veya dezavantajlı olduğuna inanmıyorum. her cinsin kendine has zorlukları var.
avantaj veya değil ama doğuştan genler yerine oturmuşsa karşı taraftan olmayı kimse istemez
oturmadıysa işte o zaman hayat zor sanırım
aaa bak bir detayı atladım. gelişmemiş şehirler ve köy gibi yerlerde kadın olmak daha zordur. ya da şeriatla yönetilen bir yerde de kadın olmak daha zordur. onun dışında her iki cinste 'zorluk' konusunda eşittir
ama bu zorluğu birazda kendi hemcinsleririniz yaratmıyormu sizce
Kızlarda güzelliklerini kullanarak emek harcamadan erkeklerden istediklerini alabilir.
Anne olma duygusunu tadabilirler (ki kız olmanın en büyük avantajı bu sanırım.)
Askerlik yok :)
Bir de kendi açımdan demiyorum kimse abuk sabuk konuşmasın ama kadınsı kıyafetler giymeyi, makyaj falan yapıp (ben ağır makyaj yapan kızları hiç sevmem bu arada) feminen görünmeyi çok seviyor. Onlar için bu avantaj sayılabilir.
kızlar her haliyle iyidir ama biz rahatız bir bakımdan:))
vardır ama bize göre zor gibi:))
bunda haklısın ama o toplum baskısını yine aynı cins uygulamıyormu sence
yok ya ben öyle düşünmüyorum. geleneksel bir toplum baskısı kadın oturuşuna kalkışına dikkat etmeli, konuştuğu lafa, sesinin tonuna dikkat etmeli, toplum içinde kahkaha atmamalı, çok iyi yemek yapmalı, ev işlerine hakim olmalı v. s erkeklerde söylüyor bunu kadınlar da. bizim üzerimizde o kadar bir baskı yok.
Evet elestiriler her iki taraftan ama ben yinede toplumun bu baskisini bayanlarin olusturduguna inaniyorum
Cevap
0Cevap
Kız olmak en güzeli ♡ asansöre girmem için kapı açan mı dersn otobüste yer veren mi dersin gıcık biri önümde yawru kediye mi dönüsür dersin.. ohh miss B ayrıca erkekleri tek bakışla kullanabilme yetenegi de war Allah'a şükür hersey elimizde :D
erkek olmanın faydaları erkek istediğini yapabilir
kız olmanın faydaları seçim hakkı ondadır :)
burada resmen kizlari kotulemis ya:)
yok kimseyi kötülemedik sadece erkek olmanın faydaları bunlar
sizler ne olursa olsun baş tacımızsınız:)
Cok kibarsin tskler tum kizlar adina:)
rica ederim ama gerçek
sizler olmasanız hayatın bir tadı olmazdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar