Kendimi bu dünyaya ait hissetmiyorum ve hayal dünyamda yaşıyorum?

neden böyle, inanın bilmiyorum. çocukluğumdan beri böyleyim. hassas biriyimdir ve gerçek dünya canımı acıtıyor, adaletsizlikler beni kahrediyor. ilk kez eve internet aldığımızda başladı. kendime bir hayal dünyası yarattım. ve özellikle müzik dinlerken o dünyaya gittim ve orada yaşadım. nasıl yaptığımı sorarsanız, ben sadece müziğin ritmine kendimi bırakıyorum. sonra zihnimde hayaller, seneryolar ardı ardına sıralanıyor ve bu bende uyuştucu kullanmışım gibi çok büyük bir zevk ve tatmin oluşturuyor.. şimdi 20 yaşındayım. hala her gün defalarca kez bunu gerçekleştiriyorum. genelde bir kraliçe oluyorum ve herkes bana hayran oluyor ve ben herkese hükmediyorum. yani gerçek hayatta isteyip de elde edemediğim her şey gizli dünyamda benimle. kötü mü, değil mi bilmiyorum... ama bunu bırakamıyorum. bazı psikologlara bunu anlattım. bana çok geniş bir hayal dünyam, ve müthiş bir yaratıcılığım olduğunu ve bunu engelleyemediğimi dolasıyıla hayatıma etki ettiğini söylediler. bu bana da mantıklı geliyor , ve şunu eklemeliyim ki resim yeteneğim de var. bu şekilde ne yapacağım bilmiyorum.. tavsiyelerinizi almak için buraya geldim. sizi dinliyorum.

Kendimi bu dünyaya ait hissetmiyorum ve hayal dünyamda yaşıyorum?
Cevapla