+1 yılben gece çok aynaya bakarım şu ana kadar hiç bişey olmadıve olmasında zaten fakat yorumlarda birisi kapı eşiğinden bahsetmiş.. bende ondan bahsedeyim bir ;
bir gün gece otururken oturma odasının kapısına doğru bakıyordum. kapı da hafif aralıktı neyse sonra hızlıca bir kadın geçti gibi görür oldum sonra korktum tabii direkt televizyonu kapattım pc yi kapattım besmele çekip yattım. birkaç hafta sonra gece otururken yine kapı aralığına doğru bakarken hızlıca bir siyahlık geçtiğini görür gibi oldum... yine bu şeyi görünce gidip yattım.
bu olaylardan sonra artık geceleri kapıları tam kapatıyorum yarım bırakmıyorum ve özellikle geceleri ışığı açıp oturmaya karar verdim...04 Yorumla
Soran+1 yılBak gormediysen kandirma nolur
- +1 yıl
görmediğim bişeyi niye yazayım :) bu konular hakkında hemde
Soran+1 yılYinede artik oyle seylere pek inanmiyorum
- +1 yıl
bende inanmıyorum zaten sadece gördüklerimi söyledim :D inandığımı söylemedimm
En İyi Cevaplar
Hurafe değil efendim geceleri üç harfliler dediğimiz varlıklar daha aktif olduğu için bir çok kişiye aynaya bakarken musallat olurlar. Gördüğün şey nedeniyle korkudan yüz felci, dil tutulması vs yaşaman da olası.
Herkese olacak diye de bir kaide yok ama özellikle aynalardan göründüklerine dair çok bilgi var havas kitaplarında.57 Yorumla
Soran+1 yılCiddi misinnnn bak korkutma :(
Soran+1 yılAnladimm ^^
- +1 yıl
Dünyada binbir türlü insan var ve başlarına binbirtürlü olay gelir. Yani bir insanın başına gelenin aynısı sizin başınızada gelcek diye bir kaide yok. mucizevi ya da korkutucu olaylar muhakkak vardır. Ancak kişi bunu kendi kura kura gerçekleştirebilir. şu an olmayan birşey için zihnin sizi korkutmasından başka bir olay değildir bu hurafeler. Zihin kandırmayı korkutmayı çok sever. Kaldıki insan kendini gerçekten bulduğu an, tanrısala ulaştığı an ne cin ne şeytan kişiyi yolundan ceviremez. En üstün yaratık insandır. Korkmak ürkmek sadece üvertürdür. Kendinizi gerçekten bir gün bulabilirseniz bu mümkündür
Cocuklara soylenen "kahve icme kararirsin" ile ayni sey.
11 Yorumla
Soran+1 yılHaha bu cok iyiydi
Diğer konusunda 394 cevap paylaştı. 31 Yorumla
Soran+1 yılMe too
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
+1 yılGece aynaya bakmak iyi degildir derler .
Odamda boy aynasi var. Yattigimda utkutuyor beni geceleri bende uzerini kapatiyrm artik
Bir yazıda okumustum yabancilar geceleri aynalarin uzerini kapatrmis. Cunku otki alemden gecis yolu diye biliniyor , insani icine ceken baktikca bakasi geliyor ozellikle geceleri onsan kendini aynada daha cok beyenir.128 Yorumla
Soran+1 yılVay canina cidden oyle :D
- +1 yıl
Evet baktikca bakasin gelir ginduz o kadar beyenmezsin kendini gece aynada baska bir cekicilik guzrllik kusursuz bulursun. Dedigim gibi kibiride yukseltiyr insanda bu , hic yatarken aynaya bakmadin mi ben arkami donerim icimden bir durtu gelir aynaya bakmam icim. Bu yuzden kapatyrm artik
Soran+1 yılBizim evde cok ayna var hangi birini kapaticam :)
- +1 yıl
Yattigin odadakini kapat mutlaka ;)
Soran+1 yılKim gelcek ordan :)
- +1 yıl
Valla bilmiyrm hersey gelebilir mutanlartlar falan tovbe ya :)
Soran+1 yılHahaha korku filminin icine dusuyomusum basrol ben falan :D
- +1 yıl
Zombiler haykırır falan :) sonunda zombi olurdun hehe hayal gucumuze bak ;)
Soran+1 yılSonunda ölümsüz mu olucamm :D hahah iyimis aynen :D
- +1 yıl
Olursan benide gör canım :)
Soran+1 yılZombi olcan ama :D vampir falan neysede :)
- +1 yıl
Ah yok vampir olayım ben o daha cekici zombi mutant istemiyrm. Pus seyler hıh :)
Soran+1 yılHaha sanada bir sey begendiremiyoruz ;D
- +1 yıl
Vampirler dha cekici whuuuuuu dimi @byerdo. -.-
- +1 yıl
Beni sevceksin yoksa ısırırım -.- @byerdo
- +1 yıl
Olma yolunda ilerliyorum arkadas isircak bni :) @byerdo
Soran+1 yılBas vampir benim :D
- +1 yıl
Sen mutantsın ;) -.-
- +1 yıl
İyi bari bu gece evreni basarız -.- @byerdo
Soran+1 yılBen mutant olmam kendimden korkarim :D
- +1 yıl
Seni miss turkey guzellik kralicesi yapalım , yerz kiz senib;)
Soran+1 yılYok artik :ad
- +1 yıl
Yiriz yoksa :D
Soran+1 yılYimiyin :D
- +1 yıl
Tam be yemeyiz :/
Bizim trabzonda koyde buyuklerimizde dinlemistim eski zamanlarsa yatak odasi vs aynlarin gwce uzerleri kapatilirmis. Uc harfliler vs gecis saati gibi bir sey varmis. O yuzden gwcw aynaya bakmak omru kisaltir diyorlar ve dinen dogru bulunmuyor karanlik zamanlarsa
12 Yorumla
Soran+1 yılTesekkurler canm
Hurafe onlar hep hurafe inanma şu üc harfliler carpar asik olur durumu onlara inanacaksak aynanin onunden gecmeyelim gece gece korkutma kendini
13 Yorumla
Soran+1 yılO degilde asik nasil olacak :D
Soran+1 yılCevaplar super ama ya :)
doğru diyor
https://i.giphy.com/dqJW48au1H6Le.gif31 Yorumla
Soran+1 yıl:) yapmayin sunu
Eskiden aynalar az bulunur ve pahaliymis. Kirilmasin diye genelde bu tarz uyarılar yaparmış büyükler.. Çok bakma aynayı çatlatacak güzelliğin derler mesela bazen de
22 Yorumla
Soran+1 yılCok mantikli en iyi cevap olabilir hatta
Annen bence aynaya olan aşkından bıkmış usanmış bazen mecazi dusunmek gerek
11 Yorumla
Soran+1 yılCiddiydi ama oladabilir :)
+1 yılAynanın içinden çıkıp seni çekebilirler fazla bakma ya da onları görebilirsin o yüzden bu şekilde kandırmış annen seni korkma diye
14 Yorumla
Soran+1 yılKim cekecek ya
- +1 yıl
Söyleyim mi? =/ korkma ya da gece merak edip bakma
Soran+1 yılInanmiyorum oyle seyleree
- +1 yıl
Cinler ister inan ister inanma çarpılınca anlarsın =/
Cıdden annen batıl inançlara fazla inanıyor :) o zaman ben b. ku yedım :) 01.00 dan 02.30 a kadar aynanın karsısında agırlık calısyorum :)
11 Yorumla
Soran+1 yılYa normalde inanmaz bunada sasirdigim icin arastirma istegi duydum :) yoksa ben de bakarım hep aynaya
Bilimsel olarak böyle birşey söz konusu değil. Annen hurafelere inanıyor olmalı. Anneni bilinçlendir :)
11 Yorumla
Soran+1 yılIyi bakalim :)
+1 yılGece saçları taramak sünneti seniyye. Ben her gece aynanın karsisindayım bu yüzden daha birsey olmadı.
11 Yorumla
Soran+1 yılOlmaz insallah bizede :)
hocanın biri gece aynaya çok bakmayın demişti 3 harflileri görürsün alimallah belki annen o yüzden öyle demiştir :)
11 Yorumla
Soran+1 yılAyy demeyin oyle :)
+1 yılne alakası var annen de senin ayna karşısında aşırı vakit geçirmenden vazgeçmen için başka yalan bulamamış mı?
22 Yorumla
Soran+1 yılBulamamis olsa gerek ;)
- +1 yıl
:DDd sen sağlık durumlarından korkarsan o da bunu yapar ama ayna şeytanın eşyasıdır derler. akşam aynaya bakmak iyi değildir.
- Diğer konusunda 12,8b cevap paylaştı.
+1 yılAkşamdan akşama aynaya bakıyoruz yaa... Oradan öyle şeyler çıkarmayın :S
13 Yorumla
Soran+1 yılBen cikarmadim arastiriyorum sadece
- +1 yıl
Hurafe onlar ;)♥
Soran+1 yılÖyle olsun bakalım
Töbe bismillah, anneye söyle biz öyle şeylere inanmiyoruz
11 Yorumla
Soran+1 yılYorumlari oku inanan cok :)
Batıl inançtır ama gece aynaya bakmak iyi değill derler bakma çok gerekmyrsa :)
12 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum aynaya bakmayi :)
- Diğer konusunda 383 cevap paylaştı.
+1 yılOyle birsey yokta. Gece aynaya bakmak kotuymus. cinler vs vss..
11 Yorumla
Soran+1 yılYa ypmayin sunu :)
+1 yılAnnen yüz felci demiş, aşağıda bir abla mutant çıkıyor demiş. Hurafe ama ilginç bir hurafe.. bende ilk defa duydum
12 Yorumla
Soran+1 yılHahaha evett
- +1 yıl
Yoksa Stephen Hawking?
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim annemde günah diyor ama bişey duydum kuzenimin halası evde yalnızken aynaya bakıyormuş kafasina biri vurup geçmiş korkmuş oda hemen çıkmış evden
12 Yorumla
Soran+1 yılYok artik :) iste her duydugumuza inanmayalim
Cevap sahibi+1 yılAma gercekten olmuş bu olay bide gece yatarken mutfakta sakin bulasik bırakmayın
Annen diyosa dogrudur dogru olmasada dedigi olur dik kat et
11 Yorumla
Soran+1 yılTesekkurler
+1 yılBatil inanç merdiven altindan geçilmez ayna kirmak uğursuzluktur küle ciş yapma carpilirsin gibi şeyler batil inanc buda aynaya çok bakarsan cin musallat olurmuş falan filan onu diyordur annen
02 Yorumla
Soran+1 yılDemiyor
- +1 yıl
O zaman git de carpil ne diyim
Gizli Üye(36-45)+1 yılbir gece kalktım karsimda da ayna var çığlık attım insan gece karanlikda cin şeytan gibi gorunyor kendimden korktum
21 Yorumla
Soran+1 yılHahha tamam tamam :)
alakası yok o zman benim simdi ağzım bitarafta gözüm bir taraftaydı batıl inanç yani
12 Yorumla
Soran+1 yılBende bakarim aynaya hep :)
Uyku sersemiyken bakma cinlerin en iyi enerji destek aldigi yerdir
12 Yorumla
Soran+1 yılCok iyi taniyorsun sanki :)
Yorumlar çok güzel , güzel bir soru seçmişsin ben şu an aynaya bakıyorum ama kendimi göremiyorum :))
12 Yorumla
Soran+1 yılHahaha aynen :) nasil goremiyorsun ya :) ustunu mu kapattin naptin
Gizli Üye(36-45)+1 yılo zaman benim şmdiye elli kere olmam lazmdı... gece daha çok bakarım ben aynaya :))))
11 Yorumla
Soran+1 yılDimii ya bende bakarim :)
Açıkçası bakmak gazla, iyi, değil kardeşş yüz felci, değil ama bazı şeyler olabilir
12 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi
Öyle bir şey olacak olsaydi mimiklerini kullanamayan yüzlerce insan görürdün ertesi sabah ;)
Gece bakmayin diye uyari notu falan yazarlardi zarari olsaydi demi :))00 Yorumla
+1 yılannen nihat hatipoğlunu izlesin biraz bu nedir yahu asdjhgfasd
11 Yorumla
Soran+1 yıl:) :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılortada bir kainlik seziyorum fazla uzağa kaçmış olamaz
20 Yorumla- Diğer konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılAnnenin gözü önünde aynayı kırıyım deme evden atar :)))
03 Yorumla- +1 yıl
+ aklıma son anda geldi diyelim ki doğru :P Diş fırçalarken nereye bakacağız :D
ya da çok güzel kafalamış annen devamlı ayna başındaysan :)
Soran+1 yılYa o zamanda bakariz o kadar da degil :D
- +1 yıl
Neyse sen bakma vardır annenin bir bildiği koskoca kadın yalan mı söyleyecek :)
Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sacmalik öyle birsey olsaydi o zaman benim simdiye agzim burnum kaymis olurdu... :DD
10 YorumlaSeni kandirmis annen. Senelerdir bakıyorum daha birşey yok :D
10 YorumlaYoo ben hep bakıyorum hatta yatagmn karisinda koca bir ayna var gece kendime bakarak uyuyorum :))
10 Yorumla- Diğer konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılfazla aynaya bakma gece gece 3 harfliler musallat olur yüz felcide ani ısı değişikliklerinde ani kan şekeri çıkışlarında filan olur ya :)
10 Yorumla Ayna baska dunyalara acilan kapidir derler tabi bence cok sacma bir sey olmaz
00 Yorumla
+1 yılÜç harfliler boyut ların açıldığı saatte geçiş yapabiliyorlar. Özellikle ikindi zamanı bakma. İ
10 Yorumla
+1 yılO zaman sanatçılar yandı desene kıyamam onlara :))
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen kimseyede bir sey oldugu yok :)
- +1 yıl
Demek ki bişy olmazmış :)
bunu ilk defa duydum :))
11 Yorumla
Soran+1 yılBendee
+1 yılhurafelere inanmadigimiz gun buyuk bir ulke olucaz ama
01 Yorumla
Soran+1 yılAtarli genc
+1 yılYüz felci degil de
Ben gece aynaya bakmaya korkuyorum nedense:)00 YorumlaDiğer konusunda 1b cevap paylaştı. Komik batıl inançlar, leylekleri üreten tayfayı fazla ciddiye almayin
00 Yorumla- Diğer konusunda 545 cevap paylaştı.
+1 yılİlk kez duyuyorum , genelde bakmamaya çalışırım , korkarım.
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarim dogru degildir ben bakarim cunku :)
Kendine aşik olmayı biliyorumda bu ilginc saçma gece ayanaya bak daha güzel gelirsin ilginc bir ruh haline gecersin :D
00 Yorumla
+1 yılAnan seni kandırmış :)
11 Yorumla
Soran+1 yılNiye kandirsin ya :)
+1 yılKocakari inanci diye buna denir. anneni kastetmedim.:)
00 Yorumlabak gec içine girme aynanın ama dikkat ve zun süre bakmak tehlikeli diye dydum
00 Yorumla
+1 yılBen şu an göz filmini izliyorum UZUN süre aynaya bakamam heralde :)
00 Yorumla
+1 yılboyle bir durum akla ve mantiga ne kadar uygun sence
00 Yorumlaböyle olursun bak
31.media.tumblr.com/.../...baGdJi1r0gwkro1_400.gif21 Yorumla
Soran+1 yılKomik degildi ya
Annene selamlar buradan ^^ :D
11 Yorumla
Soran+1 yılAs :)
+1 yılyok oyle birsey. Batil inanc :)
11 Yorumla
Soran+1 yılInsallah :)
+1 yılyok ya olmaz öyle bişi
11 Yorumla
Soran+1 yılInsallah :)
Yok artik, yorumlara baktimda gece gece ürktüm
21 Yorumla
Soran+1 yılAynen :)
+1 yılkanıdrmışlar seni kıyamam :)
17 Yorumla
Soran+1 yılBakmiyim diye hep bunlar :D
- +1 yıl
sen de cok bakma ya bellıkı kadın artık rahatsız olmus :)
Soran+1 yıl:D kizlarin yoruma bakk :/
- +1 yıl
bızım toplumumuzdan beklenmıcek yorumlar deıl zaten normal.. iqsu ayakkabı numarasından küçük insların çoğunluğu olşturduğu bir toplumda herşey normal..
Soran+1 yılCok iddali oldu bu :)
- +1 yıl
iddia kanıtlanmamış olguya denir.. bu kadar felakete rağmen seçim sonuçlarıyla bile kanıtlanacak bir tez bence
Soran+1 yılPeki oyle olsun :)
Diğer konusunda 10,7b cevap paylaştı. Olmaz ama karanlıkta da bakma ne görcen.
11 Yorumla
Soran+1 yılUff :)
Tabiki annen haksiz yalan bu
15 Yorumla
Soran+1 yılEmin olarak soyluyorsunuz degil mi :)
Soran+1 yılSormadim bir yerde okumustur
Soran+1 yılPekii
+1 yılGeceye aynaya bakılmaz onu biliyorumda. felç ilk tefa duydum.
00 YorumlaKaynımda da vardı bu problem okuttu üfletti bitti dene derim.
00 YorumlaGece bakmak mı? gece karanlıkta bakmak mi? ))
12 Yorumla
Soran+1 yılKaranlikta niye bakayim :)
gece olabildiğine çirkinsinizdir belki
11 Yorumla
Soran+1 yılBelki :D
- Devamını Gör (58)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar