Alışveriş yaparken mağaza çalışanlarının veya hiç tanımadığım koca koca insanların bana abla diye hitap etmesinden çok rahatsızım?

30 yokum ama 29 varım:)) 29 yaş gerçekten büyuk bir yasmi benmi yaşlı gösteriyorum yoksa orta yaş sendromu dedikleri işte tamda bumu

Alışveriş yaparken mağaza çalışanlarının veya hiç tanımadığım koca koca insanların bana abla diye hitap etmesinden çok rahatsızım?
Cevapla