AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
ilk okul 5 te 1 liralık fosters bira vardı alırdım okulun arkasında içerdim
Vay be
14 yasimda ilk babamla icmistik sjsjjdjd sonra arkadaslarla icmeye basladik :dd
Babanla mı o. o
Evet kankam o benim aghdg
İlginç :)
18 i yaslarda 2 yudum miller icmistim igrencti birdahada icmedim
:))
5 yaşında birayı deldim az içtim sonra dayak yemişimde kafam güzeldi hatırlamıyorum
5 yaş nedir abi :D
bana bakma 7 aylıkken emeklemişim
ama 20 yaşına geldim hala elisabeth
:((( yakışmadı bu
o kaslar senin mi
evet şahsıma ait
vuuv çok seksi
Çok küçükken, babam ayran diye bir yudum rakıdan içmiştim..
:-)
13 yasinda ictim. Bir dogum günü partisinde ilk alkol icisimdi Jack Daniels.
ımm
bir arkadaşla icmistim hem nerak hemde hayat icin bende bira icmistim ama sarhoşoolmadım
hayat için mi :D
Yani hayat icin derken ben bu hayatın gelmisinede gecmisinede dedim ictim işte:)
iyiymiş :D
Vodka, extra ve birayı cips-fıstık eşliğinde götürmüştüm:)
3 ünü de mi :D
kaç kilo cips fıstık :P
3 paket fıstık, 2 paket büyük boy baharatlı cips vardı:)
4 kişiydik. Tek içmedim:)
heh oldu şimdi :D
14 yaşımda inönüde içmiştim Bursa maçı vardı olaylı maç :D
:DD
8 yaşımdayken ispirto içmiştim çok az dilimin uyuşması ve midemin yanması hala aklımda bidahada alkole buşlşamadım zaten.
güzel :)
16 yaşımda 4 bardak sek votka , sarhoş olduk dövdüler bizi
Niye dövdüler
bilmiyorum :D
Ulan :D
ama harbi sağlam tokat attı adam hakkını vermek lazım asfas
Gdgf
15 yaşımda okuldan kaçıp icmistim hep arkadaş gurbani olmusum yaaa :/
harika :D
Herkesede harika dem arada farklı yaz :D
farklı
peki kötüydü -..-
18 yaşında ilk biramı içmiştim. şimdi yaş 24 jubilemi yaptım, alkole doydum daha da içmiyom :)
güzel :)
evet bir kere denedim ama saglam denedim sadece bir kapak yeşil peri (absent) içtim yatak 200 kmh hızla gidiyordu allahtan duvara toslamadım
omg! absent i nereden buldun :O
seçeneklerde yokta 14 falandım sevdiğim kız beni reddetmişti bira alıp tek fondip atmıştık arkadaşla :D
Oooo :D
hiç sorma ya eskiler ne güzeldi özlüyo insan bir heyecan vardı herşeyde :D şimdi içmek bile zevkli gelmiyorki o kadar :(
:)))))
16 yaşımda rakı içmiştim canım istedi ondan sonra vazgeçemedim :)
:))))
Ilk içtiğimde neye ugradigima sasirip kusmustum ve kolay kolay kendime gelememistim :D
ben 2 tane 50cc tuborg gold içmiştim :D
Yakın, çocukluk ve okul arkadaşımla rakı alıp, meze hazırlayıp içmiştik.
10-15 yaşları arasında.
:))) güzel
10 yasimdan kucuktum babam iciyodu zaten devamli iki firt aliyodum bende. d. p
:D.
Gülme hala kimse bilmiyo öyle yaptigimi. d ama abimlede yilbasinda icmistk bir ara tabi aradan 4 5 sne gecti. d
o zamandır içmiyo musun.)
Icmiyorum kötü alisganligim yoktur ve bu huyumla gurur duyuyorum. d
güzel :D
Sagol :)
sağım zaten :D
Öl o zaman. d
sert oldu bu
Dişe diş napalim :)
ımm ben sert mi konuştum ki
Gicigima gitti diyelim. .
harika :D
Hih.
neyse fazla konuştuk susalım ^.^
Bencede sus artik :))
bak gene bana attı suçu -..-
Ahh huyum kurusun. d
tamam
Hiç içmedim ( günah olduğu için )
Redbull içecektim dediler ondada alkol var içmedim. .
harika
onuda kim diyor redbullda alkol var diye içeriginde neden yazmıyor bende günah oldugundan bir damla bile agzıma surmedim inş redbulda alkol yoktur :-((
@eyyupuzun bende öyle sanıyordum ama varmış çok kişiden duydum içeriğinde yazmıyor olabilir ama sen bilmeyerek içmissin bir şey olmaz yani
bilmeyereki var mı bunun
Bilmiyormus içinde alkol olduğunu :-) içi temiz :-D:-D
ahaha :D içi temiz ama bedeni fahişe.. (temsili)
Sonuçta çocuk bir Redbull içmiş :-D abartmasak :-(
Tüketicilerin, hakkında çok fazla bilgi sahibi olmadığı, etiketlerinde de yeterli bilgi bulunmayan enerji içeceği olarak bilinen içeceklerde alkol bulunduğu tespit edilmiştir. Spor müsabakalarında doping sayılan enerji içecekleri yüksek miktarda kafein içermesi nedeniyle tüketici sağlığını da tehdit etmektedir.
Alkol tüketmeyen birçok mütedeyyin tüketici tarafından da bilmeden tüketilen bu içeceklerin alkol içermesi ve bunun bugüne kadar açıklanmamış olması büyük bir hak ihlalidir. Yüksek miktarda kafein içermesi nedeniyle özellikle çocuklar, hamile ve emzikli anneler, diabetik hastaları, karaciğer yetmezliği olanlar, yüksek tansiyonu olanlar, metabolik hastalığı olanlar, böbrek yetmezliği olanlar ile kafeine hassas kişiler tarafından tüketilmesi durumunda büyük risk taşıması nedeniyle bu içeceklerin üretim ve tüketimi derhal yasaklanmalıdır.
sadece redbullda olsa iyi tüm enerjiiçeceklerinde varmış bunu bugüne kadar bilmemiş olmamın sebebi içeriginde yazmıyor olması ve kimseden duymamış olmamdır Allah belalarını versin bilmeden içirdikleri için ama bundan sonra almam bilmedigim içinde içmiş sayılmam çok şükür
Teşekkürler bilgi için
Çok sevindim seni bilgilendirdigin için
iyiymiş :D
8 ila 10 yaşlarındaydm bir akrabanın kına gecesinde dolapta kola diye içmiştim :D
o tadı alınca ne hissettin :D
''bozuk l*n bu kola!'' :P
15 yasindaydik arkdslarla toplandik sarap ictik kafa olsun diye
:-)
nerede içtiniz
Benim odamda
iyi cesaret
Dimiii
diii
Hiç içmedim Allah da nasip etmez inşAllah.
inşAllah :)
büyük kayıptasn :))
hayır kayıpta değil
tadına bakmak için bir kaç kez. ama bir kaç yudum desem olur...
:)))
sonra votkanın tadı rakının tadı... ben küçükken kolanya içtiğimden bana dokunmadı bende bir daha içmedim. ahh orda kaç yudum vardıı... şükür ama bir kaç kezin devamı gelmedi :DDD
Ahahah :D
sonra bir bakmışım pavyon disko gece kulübü daha sonra da o bar senin bu bar benim. Allah etmesin :)))
:D Sen güldürmeyi biliyosun :Dd
hahaha eyvallah
:))
22 yasinda.. merak ettim ictim.
Nasılmış?
guzel bisey ben begendim.
Hala içiyosun yani :P
evet
Güzel :D
20 yasindayim hic icmedim
:))
Herkes erken yasta icmeye baslamis kotu hissettim bir an
hea bende :D 12 11 nedir :D
Ailemde sigara ya da icki icen yok bundan kaynaklsniyo benimki :)
benimde ailemde içki yok :)
-.-
noldu :D
Hic :)
:)))
19 yaşımda abimle beraber viski içtim.
ailenin haberi varmıydı peki :)? anne baba?
abim benden ziyadesiyle büyük, :) babam bilir ama annemi zannetmiyorum ben söylemedim ona :D
:DD
hiç içmedim düşünmüyorumda
harika
Hiç içmedim, Allah içirmesin.
:)) harika
adamsın! :)
:DD
16 yaşında falandı 1 shot vodka içmiştim..
:))
bende 14-15 yaslarındaydım herhalde düğünde terk edilmiş rakı masasındaki rakıyı içtim g*t oldum
uvv rakıyla başlamak he :D
18-Doğum günümde içtim. Tekilayla başladım :)
Hoş cevap :)
Teşekkür ediyorum :)
:))
Allah biliyor agzimi surmemisem.
Essah mı deyyon gızzz
Heee valla
Ohaa sitenin yarisi alkolik yaa. Ama ben ciddi ciddi omrumde icmedim kokusunu bile bilmem:))
Bu site öyle valla adamı yoldan çıkartıyor :/
9 yasimda amcamla icmistik sjrkkf
:))
17 18 civarı ergenlik aklıyla denedim:))
Aynen :^)
Hic icmedm icmeyide düşünmüyorum
Harika
7 yaşında kolonya içtim hemde sek sayılır mı?
Sen kolonya ictikten sonra kör olmadın mı :D
sana sayılır :P
@ilkerp156 hakiki boğaziçi kolonyası myle merdiven altı ya da çin malı değil hani asdfgh
Piskopat mısın :D :D
19 Yaşında unutmak için
unuttun mu peki :D
şarap içtim ne oldugunu bğlmeden
ne olduğunu bilmeden mi
hbiyere gitmiştik ikram ettiler içtim ne guzelmiş dedim sora şişeyi getirice anladım ne oldunu
hahaa :D
12yaşında bira icmistim.
iyiymiş
16 yaşında, bira içmiştim.
:))
15 yaşında
doğum günü partimde.
:))
Hic icmedim merak da edmiyorum zaten…÷…
harika sweetbaby :)
Saol^^:)
sağım zaten :P
Haha:)
^.^
15, 1 yudum falan almıstım genclik iste merak :D
devamı geldi mi :)
bunu hayır sayıyorum :D
gelmedi
harika
8 yasimda su sandigim rakiyi bir anda icmistim
peki şu an içiyor musun :ÇD
Eet :) arasira icerim bokunu cikarmadan
:))
15imde içtim bende daha doğrusu içemedim :D
ben 2 tane tuborg 50cc gold içmiştim ^.^
İyi icmissin valla ben bir kaç yudumda bırakmıştım. Gerçi şimdi anasını aglatıyorum 😂😁
ne kadar oldu içeli :P
En son mu içtiğimi soruyorsun
hayır =D
Haaa :D beş yıl :D
iyiymiş :)
4 5 yasindayken raki icmistim :) yanlislikla ama
o nasıl oluyor :D?
Cocuk hali iste dostum bilip bilmeden ictim de tadi beni benden aldi. O gunden beri rakiyla aram iyi degil :)
15 yaşında içmiştim. İlk içkim tekilaydı
Voov
Eve geldiğimde bizimkilerinde tepkisi aynı oldu :d
ahha :D
4 5 yaslaeindayken babam bira iciriyodu
ilginç baba :))
Aynen 6 yasimda biri ictim sonra şimdi bıraktım boşuna paramız gidiyo o değil birde günah haram şimdiki genclik hepsi içiyor hava için büyüyünce anlayacaklar hatalarını
neden hata ki?
Allah katında büyük günah alkol içmek hata tabi aileleri ceplerine para veriyo bunlar içki alıyor müslümanım diye geçiniyoruz sonra
oda ayrılıktan içmiştim.
kaç yaşında peki
18 yaşnda
güzel :)
İçmedim, içmeyi de düşünmüyorum
harika
Icmedim ki hic
=^-^=
harika
15-20 sadece tadına baktım.
harika
16 yaşında ilkimi yaşadım❤
sanki ne yaşamış heee -..-
Hayatimin anlamı.
ahahah :D
Merak ettm kırmızı şarap içtim 17 yaşımda
nasılmış :P
2,3 yudumdan sonra içemedim bende tatlı bişey sanıyodum değilmiş kötü yani arkadaşımıza hediye ettik şişeyi :D
ahaha :D
14 yaşında özentilikten dolayı
kesinlikle
10 yasından kücüktüm tattırmıslardı :)
vayy :))
Öyle sülale alkolik olunca :)
bizim sülalede birtek ben içiyorum :S
İlk senle baslamıs ilerisi alkılik olur ataları olursun :)
18 Yaşında bir partide içtim kırmızı şarap
şimdi kaç yaşındasın
tamam
aynen meraktan başlamıştım :D
Ahaha ;:D
Bende 15
Oha ne kadar çok ortak yönümüz vaaar :O