Bu paralar büyük para mı sizce?

Ben eski iş yerimde part time çalışıyorum orada bir oğlan abi yanında para var mı yok maalesef 50 TL var dedim sen bana verse ben sana sonra veririm dedi güvenip verdim sonra ver ver diye biraz sıkıştırdım hep verecem dedi vermedi hatta annem çok laf etti kimseye borç para verme insan insanı dolandırıyor kazıklıyor şu an iyi bir zamanda değiliz dedi neyse aradan bir iki ay zaman geçti bugün benden 50 TL istedi yanımda daha fazla para var ben bilerek bu benim yemek param dedim müşteri de olmadığı için iş yerinde ki kasada para yoktu borç alacak banada akşama kasadan veririm dedi akşam olana kadar bana 20 TL sini verdi sonra IBAN istedi ben sana atarım köye gidecem dedi hatta patronumun oğlu ile konuşup izin de aldı büyük ihtimalle geriye kalan 30 TL yide vermeyecek toplam 80 TL kaybetmiş olacağım dün anneme söyleyemedim bu sefer çok kızar diye konuşurken kardeşime paramız kısıtlı diyince kendimi çok kötü hissetmeye başladım gene kendisiyle karşılacağım hafta sonu isteyeceğim eğer vermezse bir daha benden borç para isteme daha hazırki 50 TL mi vermedin bundan sonra benden nah para alırsın yaptığın çok ayıp insan bir adam yerine koyup teklif eder daha ben demeden anmıyorsun diyeceğim şu an kendimi kötü hissediyorum gerçekten 80 TL büyük bir para mı birde siz ne kadar para kaybettiniz ki
Bu paralar büyük para mı sizce?
Cevapla