Cinler bizi görebiliyor ama biz onları göremiyoruz?

Neden neden neden?
Hani varlıkların en üstünü insandı? 😬😅
Güncellemeler
+1 yıl
Sakin olun cevabı biliyordum sadece görüşlerinizi merak ettim.
Cinler bizi görebiliyor ama biz onları göremiyoruz?
Cevapla