Hani derler ya elini sallasan 50'si diye... 1tane olsun sonsuz olsun 49''u da ona kurban olsun!!!
Nedemek oluyor bu arkadaslar?
Nedemek oluyor bu arkadaslar?
Bana 50'lisi lazım degil. Yalniz biri olsun isterken, yalniz biri olup çıktik ya hani 1 i olsun da 49'u olmasa da olur. Yeterki "o" olsun demek...
Yani bu kisinin Simdii bir sevgilismi var yoksa
Kendiisi engelde bir Buck haftafir Engelse konusmuyoruz ustelik aramizda birsey olmadi ama bunu whatsappa koydugunu gordum
Cook konustukk
Bosver hak etmisi onu
Yok yok boyle iyi:)) biraz surunsunnn
Hedefimm o zaten :))
yeterince net bir türkçe kullanılmış gizli
neresini anlayamadın?
hani derler ya bir tane olsun tam olsun diye öyle işte
Yani simdi onun bir sevgilismi var yoksa yok mu
Anliyorum
Yani demek istedigi
'´1tane olsun sonsuz olsun 49''u da ona kurban olsun ` bunu demek istemis iste :)
Onu anladim ama merak ettigim hirsey var. Bu kisinin sevgilisi oluncami bunu paylasitifini yoksa olmayinca
Tamam onu anladim:)
yani 50 tane gecici olmasi yerine
bir tane olsun tam olsun diyor
:)
Simdi bu kisinin bir sevdigimi yoksa sevgilisi mi olduvunu sotluyor
hayatimda birisi olsun sonsuz olsun diyor
Aaaaaaa...
Cevap
26Cevap
Kalanlara s*çayım, bir kişi olsun o da ömrüm boyunca sürsün demek
Hahaha sevindimmm:))
Bunu anlayamadığına inanamadım ya da kafa buluyorsun bizle
Yurt disinda yasiyorum
Anladigima kadar bunun şu an bir sevgilisi yok demi?
Hahahahah baya zamandir konusmuyorum onunla kendiisi engelde ve demin whatsappda bu sozleri fotoraf olarak koydugunu gordum o beni gormuyor ama ben goruyorum ama sudavarki aramizda birsey olmadi ama ona ragmen hep pesimden geldi
Hahahaha Bilmemkiiii bunu nasil anliyabilirim:) anladigima kadar bunu Yazan kisinin bir sevgilisi yok demi?
Hahaha hakli olabilirsin:))
sorunun anlam ve önemine binaen
Sanırım ayrıldınız ve seni 49'un arasında görüyor yanlış mı anladım?
Aramizda birsey yok
Yani sevdigi şu an yok anladimmm kadar sevgilisi yok hani
Sevindimmm
Elimi sallasam ellisi hikaye sana kaldım gerisini boşver ver demek :))
Yani sevgilisi var?
Bana 1 versin Bir başkasına 5 versin Ama Benim Olana Kimse dokunmasın
Ahaa :)
49 tanesı eğlenmek ıcın 1 tanesıde evlenmek ıcın gıbı bısey
Iyimiss
Anladigima kadar o kisinin sevgilisi yok
Bir geminin tek bir kaptanı vardır, gerisi mürettebattır; Bir kalbin de bir tek sahibi vardır, gerisi teferruattır
Yani sevgilisi varrr
Bilmem var mı
Bilmemmm
Belkide yoktur
Ustelik kendiisi simdi bir Sarki acik birakmas fbde
Yanımda beni anlayan biri olsun diyor yani 49unada bedelsin diyor.
Hmmmmmmmmmm. yani birisinden hoslaniyor demek luyor bu
Onu bilemem ama yanımda tek bir tane olsun bana yeter diyor, ben sadece. Onu seveyim diğer 49da kıskançlıktan çatlasın :)
Tsk ederim detayli anlatiginiz icin :)
Rica ederim hanımefendi :)
Elini sallasan ellisi laf, bir tane olduğunda ise reel. Laftaki elli bir tane reel etmez.
kamyon arkasında mı okudun?
? Wat
what mı demek istedin?
çok takılma diyorum söze, iltifat etmiş.49 tane hatuna değişmem seni demiş
Iyimis
erkeksi hayvan abiye cok katiliyorum uzun uzun yazmaya usendigim icin yazamicam... :S. d. fjfhjjkfghhjihfh
isterse herkesi peşinden koşturur ama bizimki istemiyor. olsun sen millete bakma bir kişi olsun ona sadık olsun millet ne derse desin sen kendini bilesin...
Hic birsy anlamadim
kız için yazıyorum; namusludur benim kızım öyle kimsenin erkeğine bakmaz kuyruk sallamaz. şöyle bir çıksa da salınsa erkekleri peşinden koşturur ama benim kızım yapmaz. o bir tek kocasını görür gözler. elin erkeklerine bakmaz gibisine...
Anladim peki bu kisi bunu paylasitigina gore ya bir sevgilisi vardir ya da yoktur senin fikrini almak istiyorum
bu kişi bunu kendisi paylaşıyorsa kesinlikle bu eleman kendini beğenmiş ve gösteriş yapıyordur. bu sözü bu kişiye yakın olan büyükler söyler...
bu sözü bu kişiye yakın olan büyükler söyler...'' derken?
anne kardeş çok yakın arkadaş. buna layık görülen kişi mütevazi birisidir kendi kendisine yakıştırmaz bunu kendi söylüyorsa bence o kişinin geçmişi de karışıktır.
Peki onu anladim peki bu soze nedemelisin? '''' Turkulerin aldi yarimi ellerimden gozlerimin yasi akan sellerden banami dustu yar yar yana yana olmek? 3 gun gormemisem her gunum zehir duymadi felegin felegin kulagi sagir banami dustu YAR YAR HER GUN OLMEK. . ''
özelden yazarmısın oradan yazsam. birincisi erkekse eğer ikincisini aynı kişi yazmışsa ona göre yazayım hele de sana yazmışsa ona göre cereyim cevapları.
TAmam mesaj atiyorum.
Madem elini sallasan ellisi neden gotunu basini salliyosun kodumjnun zillisi sozu aklima geldi bir anda :D
TerbiyesiZ!!!
1 tane esim olsun 49 farkli kizla birlikte olsada sorun değil =p
KEzban Atalarımın Uydurudğu Ata sözleri işte
Eyyyy benim kezban Hemşerim...
hahaa :DD
çok basit değil mi anlamayacak ne var ki?
Merak ediyorum
Anladim anladim tsk ederim.
çok dardayım 1 tane olsun benim olsun :-))
Onu mu demek istiyor
Işte 1 tane olsun ama hep benim olsun bunun nesini anlamadın ki?
Iyi oku;
Al birini vur diğrlerine. :)
Yani
Oke
Genelde benim için söylenir.. :-)
Niye peki
Oke
1 tanesi hepsine bedel.
Bir olsun hep olsun! olsun işte...
evlenmen lazım vakit tamam demek
+1 için düştüğümüz duruma bak
"he/she is the ONE" demek..
Yani
Yani sevgilisi yok
Sevindim
Ama ben onunla konusmuyorum engelde bunu whatsappdan koydugunu gordum
Hayir :)
iyi olsun bitane olsun işte
Duvar yazasi gibi olmus ;)
Ayin eşliğinde 49 kurban
Mal misin ak. Bunu da mi anlamadin
Liseli seni
karmasık bır söz
Niye
Saçma bir söz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar