Diğer Sabah sabah kazıdım kafami siz hic kazıttınz mı saçınızı? Hitler00 Takip Et Xper 7 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Makinayla sonrada jiletle yaptim 🥰☺️ Güncellemeler+1 yıl ☺️☺️☺️ Sabah sabah kazıdım kafami siz hic kazıttınz mı saçınızı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Kızma ama bir şey dicek resmi yarım açmışım ilk baş hamile karnı sandım soruyu soranada bakmamışim djjdjd🤣 1 1 Yorumla Hitler00 +1 yıl Ahahaha 😅😅 Yorumla
u kakilakuku Takip Et Master Yaş: 102 , eic 44% +1 yıl Diğer konusunda 10,1b cevap paylaştı. HAcemat yapmak ısteynlerde genelde kazıtıyor ama ben yapmadım 0 0 Yorumla
Junİchi Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Kazıdım 1 5 Yorumla Hitler00 +1 yıl Neden yaptin ve kendinmi yaptin Yorumla Junİchi +1 yıl Rahatsız ediyordu, evet Yorumla Hitler00 +1 yıl Becerebildinmi trasi nasıl yaptin tras anını anlatabilirmisin detaylica dinlemek isterim ☺️ Yorumla Junİchi +1 yıl Beceremicek ne var? Anlatamam üşeniyorum. Sen naptıysan aynısını yapmışımdır Yorumla Hitler00 +1 yıl Dinlemek istedim sadece nedn kizyon :) Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ben kazıttım 4 kere 2 7 Yorumla Hitler00 +1 yıl Cesarete bak 4 kez hemde harikasin neden kazidin pekii Yorumla Hitler00 +1 yıl Ordamisinz sayın gizli üye Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Saçım dökülüyor diye kazıttım ama bir işe yaramadı ama çok rahat oluyor Yorumla Hitler00 +1 yıl Evet cok rahatt kendinmi kazıdın tras anını anlatabilirmisin detaylica dinlemek isterim ☺️ Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kuaförde kazıttım sonra da uzadıkça annem kazıdı Yorumla Hitler00 +1 yıl Tras videonuzu izlemek isterdim ya acabaa nasil olmuss yakismis mı Yorumla Hitler00 +1 yıl Ordamisnz Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Diğer konusunda 840 cevap paylaştı. 3-4 kere kazıtmışımdır 0 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Kazıtmadım kanser vs olmadığı sürece de kazıtmwm 0 0 Yorumla
diriamaölü Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl 3 e vurdum 1 4 Yorumla Hitler00 +1 yıl Neden yaptin ve kendinmi kazidin Yorumla diriamaölü +1 yıl Bok gibi saca sahibim bakamadim dolasti kör dügum oldu acamadim kazidim Yorumla Hitler00 +1 yıl Şu an uzadimi peki ve kendinmi kazidin Yorumla Hitler00 +1 yıl Kuafor mu yapti Yorumla
ysecaan_0 Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 94% +1 yıl tam şaplak atmalık 1 1 Yorumla Hitler00 +1 yıl Gel at 😅 Yorumla
ggcggggvv Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Kendi kendine nasil yapabiliyorsun 0 2 Yorumla Hitler00 +1 yıl Nedenki cok rahat bence evde makinan varsa snde yapabilirsin Yorumla ggcggggvv +1 yıl Arkasini tamamen nasil jiletliyon Yorumla
Zeynep530620 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Sebepp 0 1 Yorumla Hitler00 +1 yıl Vala can sıkıntısı diyelimm Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kızma ama bir şey dicek resmi yarım açmışım ilk baş hamile karnı sandım soruyu soranada bakmamışim djjdjd🤣
Ahahaha 😅😅
HAcemat yapmak ısteynlerde genelde kazıtıyor ama ben yapmadım
Kazıdım
Neden yaptin ve kendinmi yaptin
Rahatsız ediyordu, evet
Becerebildinmi trasi nasıl yaptin tras anını anlatabilirmisin detaylica dinlemek isterim ☺️
Beceremicek ne var? Anlatamam üşeniyorum. Sen naptıysan aynısını yapmışımdır
Dinlemek istedim sadece nedn kizyon :)
Ben kazıttım 4 kere
Cesarete bak 4 kez hemde harikasin neden kazidin pekii
Ordamisinz sayın gizli üye
Saçım dökülüyor diye kazıttım ama bir işe yaramadı ama çok rahat oluyor
Evet cok rahatt kendinmi kazıdın tras anını anlatabilirmisin detaylica dinlemek isterim ☺️
Kuaförde kazıttım sonra da uzadıkça annem kazıdı
Tras videonuzu izlemek isterdim ya acabaa nasil olmuss yakismis mı
Ordamisnz
heyy jhony abii d
3-4 kere kazıtmışımdır
Bende kazıcam en kısa zamanda 👍
Kazıtmadım kanser vs olmadığı sürece de kazıtmwm
Yazin kafanda yumurta kırarım
3 e vurdum
Neden yaptin ve kendinmi kazidin
Bok gibi saca sahibim bakamadim dolasti kör dügum oldu acamadim kazidim
Şu an uzadimi peki ve kendinmi kazidin
Kuafor mu yapti
tam şaplak atmalık
Gel at 😅
Kendi kendine nasil yapabiliyorsun
Nedenki cok rahat bence evde makinan varsa snde yapabilirsin
Arkasini tamamen nasil jiletliyon
Kazıtmadım hiç
Sebepp
Vala can sıkıntısı diyelimm
Çavuşa dönmüş