Iş yerinde düştüm? Ayağım şişti? Ağliyorum napcam? Kesin sakar bu kiz diycekler?

Ya dustum kimseye demedim iyi olur diye ama cok acidi. Sonra bir kac saat gecti kadina söyledim is kazasi olarak yazdi not aldi ve kizdi niye direk söylemiyosn diye. Oda kendisi icin korkuyor. barkadaslar bacagim agriyo cok korkuyorum sismis simdi baktim. Bir haftasonum var onunda icine edildi yarin doktors git iyi olmazsa dedi ve hemen bize söyle dedi. Ya ben napcam simdi? Zaten kadina anlattigimda niye söylemedin deyip nasil oldugunu sordu ben snlatinca canım olmuş dedi. Herkesle kesin arkamdan konuşucak çok üzülüyorum cok takiyorum herkesle dedikodumu yapicak sakar diye ya yarina gecmesi icin napicam agliyorum ya

Iş yerinde düştüm? Ayağım şişti? Ağliyorum napcam? Kesin sakar bu kiz diycekler?
Cevapla