AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
Bence sen tursu kuruyosun. Bence kiz en fazla 27 erkek en fazla olmalı.
okul bitti mi evlenicen, yoksa insanlar başka yollara sapıyorlar.
Hmm
şaka mısın harun abi :) 43 ne 45 nedir ya hangi kafayla yazdın bunu :P
Ahahah saka yaptm
öyle olmasını umuyorum :) eğer sen 43 yaşında evlenceksen ıııh istemem seni gençken olur anca ;)
Dedmya saka kiz 20-23 erkek 25-30
şaka olduğunu anladım zaten düşüncemi dedim bende :) mantıklı dediğin yaş araları katılıyorum
onu bunu bilmem de fransız bir kadınla evlenmek isterdim. romantizm dolu oluyolar..
Ben Fransadayim kadinlar kotu dglde yemek yapamiyolar tabikide kadinin caractérisé yapan bu değil ama bu da onemli :/ ondan sonra evleri pis yani yalana grek yok
aa ciddi olamazsın. gerçekten fransada mısın?
Evet burada dogdm buyudum
ne kadar güzel ya. bizim antalyaya da çok fransız geliyo. ben seviyorum fransızları
Bende hep geliyorum her sene
43 yaşında kız mı varmış. KIZ :D olsa bile 3-5 sene sonra menapoz dönemine girer.
Saka yaptm ztn
Biz 20 yaşında KIZ bulamıyoruz sen 45 yaşında kızdan bahsediyorsun :D
kimleri görüyorum:D
hayatın zorluklarını yüklenebilecek yaşa geldiklerinde kızda erkekte evlenebilir yaş sorun değil
Direk mezarda evlenselermiş 27 -30 gayet mantıklı evlenmek için
43 yaşında kız mı olur yaa ayrıca 18-25 cıvarı bu degısebılır
Cok. gec olunca 25 yukarı insan daha da secici oluyor
Bb 43 yasina geldigimde 23 yasinda delikanli oglum olcak be o kadr yasarsan evlenirsin :p
Erkek 30 itibariyle evlenebilir en erken 25 kızlarda durum değişebilir yorum yapamam ama 43 çok
Ee.. tamam o zaman darülaceze de görüşürük artıkın 👴👵
bence yanlıs yazdı hala güncelleme yapmadı. gerçek olamaz.
ben kız 20 erkek 22 filan :) aile sahibi olmayı gerçekten istemişimdir
Bencede kiz 20-23 erkek 25-30
yani hayatının en güzel günlerini eşinle geçirmek bambaşka bir şey :)
oha :D evlenmesin o yaştan sonra artık 25 30 arası idealdir kadın erkek için de
Hmm
erkeğin 40a kadar yolu var hatta 50 60 ölene kadarda bekar gezebilir ama bayanlarda tavan 30 gibime geliyor.. yani 20 30 arası doğrumu tespitim?
yok artik 43 -45 mi o yaştan sonra cocuk sahibi olmayi beklemiyorsun =) =)
Saka yaptm ztn
iyi o zman =)
komik degildi haberin olsun =)
Haha komik olsn diye yapmadm
şaka dedigin komik olur kankss =) =)
Bise olmaz :( bende komiksiz saka yaptm bikerede
43 45? integral türev hesabı felan mı yaptın ruh fonksiyonlarına göre :D
60 yaşından once olmaz... olmeye 10 sene kala cok uygun :))
45 yaşinda evlenmem zaten o yaşa kadar ellinle idare etmişsin koca kari alip çenesini mi dinleyecen
ideal yaşlar zaten türkiye ortamında meslek sahibi oluncaya evini alıncaya kadar 43 olursun.
43 yaşındaki kız artık saygı duyduğum yüce bir şahsiyettir. artık nikah düşmez:))
Kız orta okulu bitirince erkek liseyi bitirince nasıl ama :)
yuh daha neler o yaşta cocuk yapamazlarki :) bence üni bitince evlenmeli herkes 24-25 en geç
Yok Yok Gençler Daha Şöyle Bir 73-75 Olsun Birde Çocuk Oh Hayat Süper.
Nediyom Ben Ya.
43 olur mu ya cok erken o 90lık kız 95lik erkek cok ideal birbirlerine doyamadan olurler iste
Ahhahah
43-45 mi insan ömrü zaten 50 yil canimyaa bence hemen hemen simdi :)
Saka yaptm ztnde 50 yil değil omur
Ortalama yani
bizim iş yerinde bir kadın varr 50 yaşında yaklaşık olarak söylenenlere göre bakire imiş :D
Benim memlekette bir kadin 65 yasinda oda oyle korkms evlenmekten evlenmis o gece kacmis hc biriyle birlikte olmamis
sende de var mı bu korku :D
Herkeste vardir ya
dimi bende de var nasıl geçindircez evi :D
45 yasnda y.. kalkarmı ve sen 43 yasına kadar bakire kalabilirmisn... bir bitmedini hıaamınaa...
Eee peki o yasa kadar bakir mi kalacaklar cinsellik olacak mi? Yoksa cok zor beee:))
43 45 ne la? Ben 45e kadar bekar kalamam arkadaş :D
26,27 erkek 22,23 kız :D
kızlar 26 dan önce evlenmesin
erkekleri bilemiycem
Firsatini bulunca evlenmeli yasa bagli kalinacak durum degildir.
Bence 43 çok erken şöyle bir 50 olsun da belki o zaman :P
kızlar 18 yasında erkekler askerden sonra hemen evlenmeli bence
hıc evlenmeyelım nedersın 25 erkek yası 23 kız yası bencede canım
Kiz 20 yi Erkek 25 i gelmemeli sonrası tehlikeli sular
43 mü o yaşıma kadar beklediysem o yaşımdan sonrada evlenmem zaten. 25-28 arası ideal bence
her şeyi en güzel şekilde yaşayacak yaşta evlenmeli bence kız için 22-25 kafidir
o yaşa kadar farklı farklı insanlarla doyasıya seks yapmaları mı gerekiyor sence
ne yaptın ya bence her ikisi için de 27-28 ideal
Sakaydi :)
Kabir arkadaslıgı icin mi?
Hahaha
Oha falan oldum yani :D eee o yasta cocukmu olur
Saka yaptm ztn kiz :) bence kiz 20-23 erkek 25-30 arasi
:)))) yani ikiside 30 olmadan evlenseler iyi olur
kız 24 erkek 27 falan..
Hmm
Bayan 22 bay 28 tıpkı bizim gibi ^-^
Bence de Aynen Hatta Biraz Erken Gibi:)
evet hakklisin :-)
43-45 ten sonra olan çocuğu kim büyütecekki :)
Saka yaptm :)
:))
Oldu cocuklarida dede nene der artik ozamana:)
Hahaa
Ozaman geç bende kiz 25 en geç erkek 30
Cocuklariniz olunca nene dede der artik ;)
Erkek 30-35 kız 25-30
emekli olunca dıyorsun yani :)
oha sen konuya baya fransız kalmışsın ya.
Haha saka yaptm
hahah bende :D
Kadın ya da erkek farketmez 23-30 arası iyidir
kız 123 erkek 550 arada biraz fark olmalı
Yok menapoza girdikten sonra evlenelim.
Kız 24 erkek 27 bence :)
3'e 5'e bakma ver küsküyü gitsin be agaaaa.
kardeş kardeş uyurlar artık
Erkek 80
Kadın 70 en uygunudur ^^
Hahah
sen ne zaman kaçıcan ^^
Hcbi zmn
iyi öyle yaşlan sonra evde kal ^^
Bence de kız 90 erkek 95.
Evet