Tek başıma ıssız yerlere yürüyorum, doğa yürüyüşleri rahatlatıyor. Korkmalı mıyım?

Yanıma alacağım bir arkadaşım yok onları beklersem hiç gezemem. Yürüyüş yapmayı seviyorum, şehrin içi bıktırdı. Çok gezdim normal yerler artık pek tad vermiyor. Bahçeli evlerin olduğu ağaçlık yerler veya dağ tepe gezmeyi seviyorum. Eskiden gezdipğm yerleri şimdi tek başıma gezmeye de cesaret edemez oldum. Nasıl bir tedbir alıp çıkmalıyım yola? Hiçbir şeyden değil de köpeklerden korkuyorum

Tek başıma ıssız yerlere yürüyorum, doğa yürüyüşleri rahatlatıyor. Korkmalı mıyım?
Cevapla