Evlat ayrımı yapan baba (sabįrla okuyup düzgün bir yanįt verin rica ediyorum moralim çok bozuk)?

Bugün moralim biraz bozuk açıkçası bugün doğum günüm ama ne tadım ne tuzum var her yıl böyle buruk geçiyor keyifli bir gün olmadı biraz gezmek istedim mutlu olmak için oda kötü oldu hadi keyifli olmayadabilir zaten ama hani umursanmadım bile resmen babam bir nasıl geçti bir şey bile demedi abime gelince doğum gününde memnun etmeye çalışmıştı bįrak doğum gününü sįradan bir günde bile daha ilgilidir doğum gününde pastayı beğenmddi diye 2. pastayı bile almayı düşünmüstü falan yok işte doğduğu saat hemen pastayı aldı falan heveslice benimkinde tahamülsüz her neyse bir şey sorarsın bir şey dersin değil mi sanki bir şey yokmuş gibi ünsemeden birde biz abimle gezdiğimizde bile babam abime daha çok soru sormuştur önemsemiştir o günde yok saydı beni hep abime nereye gideceksin nasıldı falan diye sorup onunla konuştu bunları konuşmak gerçekten istemiyorum ama fark ediyorum abimin doğum günü olsa daha çok önemserdi bununda farkındayım bundan 10 sene önce de abime işten çıkınca saat almıştı hediye paketi yaptįrmış ve pasta almış o gün doğum günü diye hevesli hevesli bana asla hediye almadı öyle çocukken pasta alınırdı banada mecburen şimdi de sadece para verdi bir gün önce doğum günümden suratıma bile bakmadı ben hatta çocukken abime saat alınįnca o zamanda ben doğum günümde barbie istiyorum falan demiştim ben istediğim için barbie almıştı annen birde annem bana o altįn kolye almıştı o kolyede annemin fikrinyi 90 tl idi bundan 10 sene öncesi sonuçta hatta ve o gün eve geldiğimizde çok pahalı o kolyeyi neden aldın şöyle sıkışįğız diye annemr laf söylemişti tartışmıştılar hatta abime saat alırken sorun yoktu ama bana altın kolye alınįnca sorun olmuştu zaten şu an için tek özel parçam o ne altın bilezik alan oldu torun diye sayıp her neyse 10 sene önceside şimdide aynı hala gitsin abimin üstüne düşüyor babam umursamįylr yani şunu anladım ben bu evde daha böyle durdukça yaralanacağįm ve hep böyle şeyler olacak ve bende hep beklenti içinde olacağım başka bir arkadađım olmadįğı için bu muamelesine de katlanmak zorunda kalacağım ne kadar konuşsamda gerçek bu ve hep maruz kalacağım ve dertlenip öfkeleneceğim ne yapacağım bilmiyorum ne uyuyasım var?

Güncellemeler
+1 yıl
Ve bedenim titriyor
Güncellemeler
+1 yıl
Aklı başında düzgün yardım sever yorumlarnız icin sağolun Allah razı olsun değer verip dinlediğiniz için
Evlat ayrımı yapan baba (sabįrla okuyup düzgün bir yanįt verin rica ediyorum moralim çok bozuk)?
Cevapla