benim gözlerim büyük, kahverengi ve çoğu kişi gözlerimin çok güzel olduğunu söyler.
ayrıca esmerim ve derin gamzelerim var ve bu da ayrı bir güzellik katıyor yüzüme.
ama şöyle bir "kusurum" var, burnum büyük, yani o kadar aşırı bişey değil ama normalden de büyük ve ben burnumdan nefret ediyorum.
sizce burnum yüzümün güzelliğini mi bozuyor yoksa sizce fazla etkilemez mi?
tabi resim atmadığım için tam cevap veremezsiniz, ama kafanızda kesin birşey canlanmıştır.
ayrıca esmerim ve derin gamzelerim var ve bu da ayrı bir güzellik katıyor yüzüme.
ama şöyle bir "kusurum" var, burnum büyük, yani o kadar aşırı bişey değil ama normalden de büyük ve ben burnumdan nefret ediyorum.
sizce burnum yüzümün güzelliğini mi bozuyor yoksa sizce fazla etkilemez mi?
tabi resim atmadığım için tam cevap veremezsiniz, ama kafanızda kesin birşey canlanmıştır.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar