Diğer Antakya'nın meşhur kapıları! Artık hiçbirinin olmaması çok üzücü değil mi? zoeex Takip Et Xper 5 Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yapay Zekaya Sor resmen çoğu yok artık.. bunu düşünmek o kadar üzücü ki.. insanların evi kalmadı evi ya Antakya'nın meşhur kapıları! Artık hiçbirinin olmaması çok üzücü değil mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Diğer konusunda 91b cevap paylaştı. Evet bence de üzücü 0 0 Yorumla
Dropaline_ Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 33% +1 yıl Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı. Şehirdeki yapılar o kadar eskiydi ki ben oradayken bile nasıl ayakta kalıyor diyordum cidden vahşet 1 0 Yorumla
kafamıngüzelligi Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Giden kapı olsun 10 bin insan gitti çok ta umrumdaydı kapılar 1 0 Yorumla
Gizemlimiyimmben Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 84% +1 yıl Ah ah yurtdışındayım ama hüngür hüngür ağlıyorum ciğerim yanıyor 0 0 Yorumla
u KasiKesh Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Diğer konusunda 3,5b cevap paylaştı. Ülkemiz aynı şekilde eskitme yöntemiyle aynısını yaparlar önemli olan şu zor dönemi atlatalım yeter 0 0 Yorumla
Nesrinci Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 88% +1 yıl İnsanlar gitti kapılara mı üzülüyorsunuz ciddi misiniz? 0 0 Yorumla
Konya_Beyefendisi42 Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 96% +1 yıl Diğer konusunda 784 cevap paylaştı. Kemal Sunal kibar feyzo filminin çekildiği bina duruyor mu hala 0 0 Yorumla
yağmur_yüreklim01 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Bırak Antalya'nın kapılarını Koskoca ŞEHİR BİR GÜNDE YOK OLDU! 0 2 Yorumla Asibirbey +1 yıl Antakya canım antalya değil Yorumla yağmur_yüreklim01 +1 yıl Klavye hatası Antakya yazmak istedim Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Antakya tarihi boyunca birçok deprem yaşamıştır. yeniden küllerimizden elbette doğarız. ama acısı içimizden çıkar mı bilmem 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Binlerce insan öldü! Tek düşündüğüm hala göçük altında olup yardım gelmesini bekleyenler 🥺 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Şakamısın ya tek sorun kapımı binlerce insan öldü sen haal kapı derdindesin yazık size 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Çok üzülüyorum memleketim hayallerim olan şehir yok oldu 😢 0 2 Yorumla Asibirbey +1 yıl hepimiz çok üzülüyoruz çokk Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İnsallah bir an önce toparlanır bizim mahalle sağlam ama diger her taraf yerle bir ne hayallerimiz vardı hataya yerlescektim orada yasayacaktim artik korkudanda insanlar geri dönmiycek hataya Yorumla
serhatkertil Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Bana gayb dan haber geldi yakında doğu güney doğu insanlarıyla birlikte yok olacak. Rüyamda gördüm 3 ay önce 0 2 Yorumla Jkkkkl +1 yıl Ne zaman olcak peki? Yorumla xxrmys +1 yıl Neee Yorumla
Şey_veya_o Takip Et Yoda Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Çok zor bir sürece başlanıyor. Allah sabır versin! 0 0 Yorumla
zalimsinhayat91 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Şu yaşadıklarımız kâbus gibi resmen 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Evet bence de üzücü
Şehirdeki yapılar o kadar eskiydi ki ben oradayken bile nasıl ayakta kalıyor diyordum cidden vahşet
Giden kapı olsun 10 bin insan gitti çok ta umrumdaydı kapılar
Ah ah yurtdışındayım ama hüngür hüngür ağlıyorum ciğerim yanıyor
Ülkemiz aynı şekilde eskitme yöntemiyle aynısını yaparlar önemli olan şu zor dönemi atlatalım yeter
İnsanlar gitti kapılara mı üzülüyorsunuz ciddi misiniz?
Kemal Sunal kibar feyzo filminin çekildiği bina duruyor mu hala
Bırak Antalya'nın kapılarını Koskoca ŞEHİR BİR GÜNDE YOK OLDU!
Antakya canım antalya değil
Klavye hatası Antakya yazmak istedim
Antakya tarihi boyunca birçok deprem yaşamıştır. yeniden küllerimizden elbette doğarız. ama acısı içimizden çıkar mı bilmem
Binlerce insan öldü! Tek düşündüğüm hala göçük altında olup yardım gelmesini bekleyenler 🥺
Şakamısın ya tek sorun kapımı binlerce insan öldü sen haal kapı derdindesin yazık size
Çok üzülüyorum memleketim hayallerim olan şehir yok oldu 😢
hepimiz çok üzülüyoruz çokk
İnsallah bir an önce toparlanır bizim mahalle sağlam ama diger her taraf yerle bir ne hayallerimiz vardı hataya yerlescektim orada yasayacaktim artik korkudanda insanlar geri dönmiycek hataya
Bana gayb dan haber geldi yakında doğu güney doğu insanlarıyla birlikte yok olacak. Rüyamda gördüm 3 ay önce
Ne zaman olcak peki?
Neee
Çok zor bir sürece başlanıyor. Allah sabır versin!
Şu yaşadıklarımız kâbus gibi resmen
tek sorun bu olsaydı keşke..
canlar gitmeseydi keske...
Çoğumu hiçbiri sağlam kalmadıki
tüh gezemedik oraları
tek sorun kapı mı şimdi
Koca Şehir dümdüz oldu 😔
Yazık gerçekten çok yazık
Cok üzücü
Gerçekten üzücü
Derdin gercekten kapımı simdi
Kader planı
Tarihi doku gitti
maalesef kötü
Evet ya
Çok üzlüyorum bende
üzücü