4 gündür şaçımı yıkamıyorum şu an yıkadım ve 260 tel şaç dökülmüş sizce normalmi?

çörek otu yagı zeytinyagı filanda sürerken beyabi hırpaladım bide zeytinyaglı sabunla yıkadım bıraz zorladım sizce normalmi hadi 40 tel de lavabodan gitti desek agzını kapadım ama 300 tel normalmi?
Güncellemeler
+1 yıl
Günlük saç kaybının 150 telden fazla olması nedeniyle endişelenen hastalar sıklıkla saçlarını yıkamaktan kaçınıyor. Oysa kirlenen ve yıkama süresi 2 günden daha uzun olan saçlar yıkandığı zaman neredeyse 2 günlük döküleceği için daha endişe verici olabiliyor.
benim bu dökülen şaçlar 4 günlük nerenizden okuyonuz anlamadım :D
4 gündür şaçımı yıkamıyorum şu an yıkadım ve 260 tel şaç dökülmüş sizce normalmi?
Cevapla