Lise zamanlarımda hep sessiz ve kendi halimeydim. Hiç arkadaşım olmadı. Neden insanlar sessiz insanları sevmiyor?

Sınıfta uyuyan bir kız vardı sürekli uyurdu onun bile 10dan fazla arkadaşı vardı ama ben hiç arkadaş edinemedim

Lise zamanlarımda hep sessiz ve kendi halimeydim. Hiç arkadaşım olmadı. Neden insanlar sessiz insanları sevmiyor?
Cevapla