Sürekli hakaret ettiklerine göre ben de bir problem olabilir mi?
Sürekli ge*zekalı mal falan diyorlar.. baş hekimliğe falan şikayet ettim ama hiçbir şey olmadı
Sürekli hakaret ettiklerine göre ben de bir problem olabilir mi?
Sürekli ge*zekalı mal falan diyorlar.. baş hekimliğe falan şikayet ettim ama hiçbir şey olmadı
Onlar birbirlerini koruyorlar. Bende doktorun birini şikayet ettim öğle vakti geldi polikliniğe sözde hastanedeymiş yalan 11 buçukta hastaneye yeni girerken görmüştüm. 🤬
Bikimkiler hep o saatlerde geliyor
Cevap
7Cevap
Canim asıl onlar sana bunu söyledikleri için onlar öyle oluyor takma insanlar kendine itiraf edemediklerini başkalarına söylerler, sessizsen eziyorlar işte banada okulda yapıyorlardı
Kendini niye ezdiriyosun delimisin bide manipule olmuş öyle olabilirmiyim diye versene ağızlarının payını niye susuyosun
Ne diyim ki
Sensin canım düzgün konuş haddini aşma kim oluyosun da bana hakaret ediyosun de bu bir suç kanunda yeri var hakaret kişinin şahsına diye saçmalama ya cocukmusun sen
Şikayet ediyorsun hiçbir ceza almıyorlar ama suç
Bu nasıl bir durum? Ne olursa olsun kimse kimseye bu şekilde hakaret edemez. Tanıklı bir şekilde belgelendirip mahkemeye bile gidebilirsin.
Hepsi eski çalışan kimse doktorları karşısına almıyor
onlar seni gözden küçük gördüğü için diyorlar
ve şuda var onların vakti bitiyor artık allahımın izniyle sen takma devam et
Sen yanlış anlamış olabilir misin? Ben daha hiç tanık olmadım öyle sozlere, ne yaptın da bunu soylediler sonra kendileriyle konusmadin mi bu konuyu
Niye yanlış anlayayim
Sağlık bakanlığına şikayet et, hakaret işitmek işinin bir parçası olamaz
Ne münasebet hangi hastane orası kim kime bunu diyebilir.
Kendini ezdiriyorsun din dik dur cevabını ver mesala kimse bana cevap veremez kolay kolay
Başhekimliğe değil bakanlığa şikayet et
Olay ne anlamadim ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?