Kombi 75-80 derece, ama oda yine isinmiyor. nedeni ne ola bilir? hava kacan yer falan da yok odada?

kombi 75-80 derece, ama oda yine isinmiyor. nedeni ne ola bilir? hava kacan yer falan da yok odada.
Kombi 75-80 derece, ama oda yine isinmiyor. nedeni ne ola bilir? hava kacan yer falan da yok odada?
Cevapla