Canım çifte nedenden sıkkın. Özellikle arabamın duman atma sorunu yüzünden, bir motor ustasının 2 hafta kullanma yasağı uygulaması... Önümüzdeki haftaya doluyum diyor, Ocak sonu-Şubat başında arasam gün verecek, ona göre götüreceğim. E, işe arabayla gidip geliyorum ve 2 hafta arabasız ne yapacağım? Taksi tutsam, günlük gidiş dönüş 140 TL gidecek. En yakın otobüs durağı 20 metre olmasına rağmen, otobüs direkt iş yerine götürmüyor. Aktarmalı 2 saatte gidebiliyorum. 5 km uzaktaki duraktan gelen otobüs götürüyor, o da 40 dakika civarında; ama 5 km'yi 1 saat yürüsem, süre 2 saate yakın oluyor. Soğuk havada çabuk hastalandığım için o kadar km'yi yürüyesim gelmiyor. Arabayla tek gidiş yarım saate yakın sürüyor. İkinci sıkıntım aşksızlık krizi. Bazı sebeplerden dolayı hiç sevgilim olmadı ve yaşım gereği aşkı bulamamak canımı sıkıyor.