Ya cidden uzaktan bir akrabam var. Numarasi var bende cocugun. Sevgilisni paylasiyo bazen beraber fotolarini. Kiza bakiyorum cocuga bakiyorum. cocuk mavi gozlu fit kiz (kotulemek icin demiyorum!!!) Bi salmış kendini bembeyaz. bir duruşu var öyle erkeksi duruyo ki. Dünde bu cocuk baska foto paylasmis abisine kiz istemisler sanirim. Cocugu gorseniz esmer bomba. Isi gucude yerinde. Kiz somurtkan sacini bile tarammamis isteme. gününde böyle salmis gibi. Anlamiyorum cidden.. bu kizlar el ustunde tutuluyo ne bi hevesleri var ne sevdigine süsleniyolar hicbirsey. bizzat yasadim kendimi yuceltmek icin demiyorum. Ben kendime bakan onu cok sven her kosulda yaninda olan. Ama gitti öyle sümsük paspakli bir kizla evlendi anlatamam. Neden böyle?
Güncellemeler
+1 yıl
Siz ne dusunuyosunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kadınların'da bu serseri ve mafya tipleri kovalamasını anlamıyorum bende
bence işin işinde cinsellik var kız bunu kullanıp kapti bence çocuğu
Hyr kapali gorucu
Benimkini diyosan
yok onnki belki başka bir şey var geçmiş olsun gönül bu otada konar bkoda
Hahaha koptum haklisin
Aldığım kıyafetler güzel mi? 22 yaşındayım iş yerinde giyilir mi? ↗ snce nasıl
güzel
Tsk
Çirkin seviyor belki. öyle erkekler var gerçekten
Tum yakisiklilarmi?
Valla son karşılaştığım olaylardan sonra öyle düşünce oluştu bende. Yakışıklı erkekler çirkin kız severler düşüncesi
He yaa :)
Beyin farkı sen egolusun o davranışa bakıyor
Bakımsız insan sevmem ama her şey öyle güzellik değildir
Hayir egolu degilim. Ben onun icin herseyi goze aldim. Isim yok dedi umrumda bile degildi isini napiyim ona ölüyodum. Her kosulda ne olursa olsa birakmazdim onu
Hersey zaten guzellik degil ama. sadece gorucu usulu evlenenler genelde boyle evleniyor. Nedenini merak ediyorum
Shhssbu durum kendjne guvenci olmayan insanların yaptığı bir eyle m
Ay bos yapma belli swnin bir yaran var
Yok yaramda yok cirkinsin kabul et
He kanka
Ben kendime guzelim mi dedim ya
Siz gidin kutu kuti pense oynayın hadi
Tamamnoynariz
Aynen 🧠 afiyet olsun
Kafaya takmaya değmez gidene dur denmez.
Hayir digerlerini cevapla
Boş ver derim kim kimle istiyorsa evlensin gönlü öyle istemiş evlenmiş bence kimseyi de alakadar etmez.. Zevkler ve renkler tartışılmaz kimisi pasaklı sever kimisi temiz kimisi bakımlı sever kimisi doğal beş parmağın beşi Bile aynı değil
Dogru
Yani
Bak kendi hayatına boş ver Ahmet i Mehmet i ayşe yi fatmayı
Sence nasil
Aldığım kıyafetler güzel mi? 22 yaşındayım iş yerinde giyilir mi? ↗
Derler ya çirkin şansı vermiş aynı ondan bacım
Sende güzel değilsin
@--NiKoTiNeby-- yahu sen niye herkese saldiriyon yaranmi var gocunuyon
@--NiKoTiNeby-- aha buda iste milete salça olan tipi yuzunden sacma sacma profil koyan sorsan 15 yasindaki velet
Ben mi estafurullah Pp ya bakınca ne kadar akıllı olduğun belli oluyor boş yapma bence
@--NiKoTiNeby-- yav isine bak hadi kaybol
Bebe
Isine bak benim canıma sıkma
Sıkı can iyidir çabuk çıkmaz
Gercekten tuhaf birisin
Haklısın bazı erkekler de öyle
Sence nasil
Aldığım kıyafetler güzel mi? 22 yaşındayım iş yerinde giyilir mi? ↗