Akıl alacağım hiç kimse yok size saçma gelebilir ama çok kötüyüm bakar mısınız?

Ben 1.5 sene boyunca karşılıksız birini sevdim o beni sevmedi umursamadı. Şimdi onu unuttuğumu sanarak bir ilişkiye başladım aslında ondan hoşlanıyordum hâlâ da çok değerli 2. Ayımızı doldurduk ama eskiden sevdiğim çocuk aklıma gelince ağlıyorum istemsizce aklıma çok fazla geliyor. Şu an hayatımda olan kişiye ne hissettiğimi bilmiyorum ama değer verdiğime çok eminim ayrılmalı miyim ne demeliyim

Akıl alacağım hiç kimse yok size saçma gelebilir ama çok kötüyüm bakar mısınız?
Cevapla