Bu yalnizlik hissini ne giderir? Yilbasinada yalnizim? Sevilmek nasil bisey?

Bi eşim bir çocugum. Sevilmek hisi bilmiyorum nasil. Cok istedim hep. Herkes esiyle mutlu mesutken ben evdeyim iste tv izliyoz bizimkilerle. 20li yillarim böyle geçiyor hep evde. Kuzenlerlede aram yok toplanalim ailece. Kimseyle aramiz yok. Yapayalnizim. cok duygulaniyorum böyle gunlerde. Böyle gunlerde bi agliyan ben olamam dimi?

Koyuyo insana ya..

Bu yalnizlik hissini ne giderir? Yilbasinada yalnizim? Sevilmek nasil bisey?
Cevapla