Güncellemeler
+1 yıl
Bu maçı alsaydılar yine olay Tanrı'ya bağlanırdı fakat yenildikleri için Fas'a bağlandı🥸
Portekiz maçını yendiklerinde Tanrı'ya dua ettiler

tam 4 gün boyunca Tanrı'ya yalvardılar fakat Fransa karşısında 2 0 yenildiler

insan ister istemez sormak istiyor Fas günahkar mı inandıkları Tanrı yok mu ya da neden dolayı böyle oldu sonuç olarak Hristiyan takıma karşı kaybettiler Hristiyan'lar bunu İsa'ya bağladı falan fistan
Allah adaletten yanadır kim hak ediyorsa o kazanır. Yok müslümanmış yok Hristiyanmış fark etmez çünkü Allah onları da yarattı sadece müslümanları Allah yaratmadı. Yarattığı iki ülkenin insanları maç yaptı ve hak eden kazandı.
Cevap
5Cevap
fas dünya kupasını kazansa herkes müslüman olur. tanrının amacı herkesin müslüman olması değil. öyle olsa zaten bizzat insanlara görünür herkesin cennete gitmesini sağlardı.
Allah kâfir bile olsa çalışana verir kardeşim kimin hakkı ise o aldı demek ki
Çünkü futbol oynamak günah Allah günah şey yapanlara neden yardım etsin
Ne alaka m. l misin yav her dua kabul olunacak diye bir şey mi var beyne bak
Ne alaka yaa
Gece gece felsefe
O nasıl bı mantik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?