Aman yarebbisiiiii bu ne can sıkıntısıdır !!
Hayır yapmam gereken tonla şey varken kendimi ranzadan atıp kolumu bacağımı kırsam ekşın yaratır mıyım diye düşünüyorum djdjdjdj
Sizin de canınız sıkılıyor mu?
Aman yarebbisiiiii bu ne can sıkıntısıdır !!
Hayır yapmam gereken tonla şey varken kendimi ranzadan atıp kolumu bacağımı kırsam ekşın yaratır mıyım diye düşünüyorum djdjdjdj
Sizin de canınız sıkılıyor mu?
Benimde boynumu kırsana yaa
Napçan boynunu kırıp yaa?
Ayrıca üzgünüm kimseye zarar veremem boynunu kırıcak başka bir yöntem bul bence sen
Ya kendi kolunu kırıyon elin değmişken benim boyunada el at edghuf
Ama yoo ben yapamam djjdjdj hem sende benim gibi normal olup elini kolunu bacağını kır. Boyun ne alaka bi çözebilsem jddjdj
Bilmiyom hayatla bağımı direkt koparmak için adfghf sakatlık çekilmez hem kendim yapamam başkası yaparsa iyi olur sana para veririm 🤣
Hayır öğrenciyim para zayıf noktam ama hayır para için bile olmaz ben yapamam djdjddjdj Hem daha gençsin daha ne kadar kötü şeyler yaşayacağını görmek için bile yaşamalısın derim djdjdj
Ahh hayır daha fazla acıyı kaldıramaz bu narin ponçik bünyemm çok kötüsün sdfghg huü
Ama ben napim gerçekler bunlar djdjdj Neyse 🍭🍭🍭bu şekerleri sana hediye ediyorum. Narin ponçik bünyen biraz sevinsin dkdjjd
Hayatniye bu kadar kötüü 😭 sağoll şeker şimdilik mutlu ediyo ama sonraki günler ne olacakkkk
Sonraki günler başkaları şeker hediye eder djdjd Hem ağlama diye şeker verdim daha çok ağlamaya başladın djdjd Böyle olmaması gerekiyordu
Ben aç gözlüyum ya doymuyom kusura bakma 🤣 hem başka şeker vericek kimsem yok kiğ onası olcakk 🥺
Estafurullah. Hayat acımasız her zaman şeker verenimiz olmuyor maalesef djdjdjd Kendi şekerini kendin alıcan yani
Sekeri biri vermektense kendin parayla alınca bunun bir anlamı olmaz ki ama bu bildiğin kendini kandırmak 🤣 bunca sene yanlızım diye kendimi avuttuğum anlar aklıma geldi sfghug
😂😂yaa hayat acımasız ben napim. Yok yere avutayım mı seni jddjjd İnsanlar böyle kimseden şeker bekleme djdjd
Aaaa son cümle çok güzel kafiyeli oldu yA 😂
Gece gece şekerden dertlendik durduk yere iyimi sagol yaaaa
Eig için sagol :)
Canım sıkılmıyor
Sıkılsın yav canın. Tek canı sıkılan ben olmim djdjdj
Aman beeee 😤djdjdjd
Cevap
5Cevap
Bende sıkıldım
Ya ne zaman soru sorsam senin canın sıkılıyor djddjdj Hiç canının sıkılmadığı zaman yok mu?
Evet var uyurken sfdgfsdfa
İyiymiş djdjdjd
Hahaha bi spora yazıl bence iyi gelir. Havuzu tavsiye ederim
Ranzadan atlamak daha mantıklı djdjdj
Hahahaha
O derece canın sıkılıyor yani 🤣🤦🏿♂️
Ekşın seviyosan bana gel kovalamaca oynarız
Teşekkürler ben almim
Sakin ol ponçik
Sakinim sakin djdjd
Fazlasıyla sıkıldık
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar