Fazla güzel ve dikkat çekici olmak iş hayatında avantaj mıdır?

İşe başlayacağım daha önce çalıştığım yerlerde genellikle benden çekiniyorlardı yüzüm ve fiziğim iyidir iyi giyinirim kendime göre bakımlıyım çok fazlada açık giyinmiyorum ben onlara yaklaşınca şaşırıyorlardı çok sıcak biriyim diyemem ama genel olarak çok takıntılı erkekler gördüm çoğu zaman başıma iş açıyordu. Ben kimseye yaklaşmasam bile o sınırı hep koruyorum. Ben pek avantajını göremedim. Hep içime düşecek gibi bakan erkekler. Ama hiçbir kapıyı açmak için görüntümü kullanmadım. Belki de bu yüzden yüz vermediğim işverenler beni işten çıkardılar. Sizce iş hayatında güzel olmak avantaj mıdır?

Fazla güzel ve dikkat çekici olmak iş hayatında avantaj mıdır?
Cevapla