Babam yaşındaki adam otobüste taciz etti. Çok kötüyüm. O adamı bulabilme ihtimalim yok mu?

Babam yaşındaki adam taciz etti otobüste. aşırı kalabalıktı. Herkes zaten üst üste gibi bişey mecbur bindim. Adam en az 35 yaşında takım elbiseliydi. İşte ben normal duruyodum ilk önce bişey dokunmaya başladı kıpırdandım biraz kemeri falan zannettim sert olunca. Sonradan baya yasladı. bir kızla işte yanındaki kişi indi onun yerine geçtim aynı oda geçti. Devam etti. İnmek için düğmeye bastım. Eliyle belimden tuttu. Ve çok kötü bir şekilde baktı. O resmen dayıyo ve elimi tuttu sıktı diğer eliyle de belimden tutuyodu. Eli ni kalçamda falan hareket ettirdi. Ağlıycak kadar kötü oldum. Daha fazla duramayınca da çekilir misiniz inicem dedim seslice kalabalıkta bişey demedim. O da indi. Ben zevkimi yaşadım. Sende zevk aldın saçmalama gel bana gidelim dedi. Yoldan karşıya geçip taksiye bindim. Çok kötüyüm. O adama bunu ödetmek istiyorum.
Babam yaşındaki adam otobüste taciz etti. Çok kötüyüm. O adamı bulabilme ihtimalim yok mu?
Cevapla