Sen kontor yukluyor musun yoksa kendi otomatik mi yenileniyor
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
ben paket yapıyodum 2 gün önce bitti hic bisey6de yapmadım yanimdaya girdm ilk fatura öde gibi biseyler çıktı bidaha girdim tl yükle falan yaziyo du anlamadkm bende faturali ya da faturasız olduğumu nasıl anlaya bilirm
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sen kontor yukluyor musun yoksa kendi otomatik mi yenileniyor
ben paket yapıyodum 2 gün önce bitti hic bisey6de yapmadım yanimdaya girdm ilk fatura öde gibi biseyler çıktı bidaha girdim tl yükle falan yaziyo du anlamadkm bende faturali ya da faturasız olduğumu nasıl anlaya bilirm
Kanka paket seçebiliyor musun istedigin paketi yoksa belli bi sure o paketi kullanmak zorunda misin
secebiliyorm
Faturasizsin
Ben Vodafone kullanıyorum da Şu an bir sey anlamadım
faturalı ya da faturası olduğumu nasıl anlarım
Pek anlamadım ama şey olabilir *124#yap bi
yaptım işte resimde ki gibi oldu
124 olduysa bilgi verdiyse faturalısın 123 yaptıgında sadece faturasızlar diyorsa, eger tam tersi ise faturasızsın
124 yaptım geçersiz dedi 123 yaptıgimda ise resim deki gibi bilgi verdi
Faturasız gibisiniz tam emin olmak için vodofone yanımda uygulasında fatura kesim tarihi gibi bir şeyler yazıyor olabilir
nasıl bakabilirm uyg var
Kanki bende Türk telekom varda uygulama girince altta ödenmemiş fatura, güncel fatura ibaresi var sende de varsa faturalısın
ilk başta öyleydi faturalım fkn yaziyodu çıktm bidaha girdm tl işlemleri yazısı geldi