Kızlar neden saclarını cok uzatır? bunu genelde burnu büyük ve cirkin kızlar yapıyor neden?

kusurları saca kapatmaya calısmaları cok yersiz değilmi? hem bazılarının tamam guzel duruyoorda bazılarınınki uzadıkca kurumus ve yün gibi duruyor canlılık sıfır yıpranmıs iğrenc bir görünüm (bazılarınınki) buna ragmen neden kestirmezlerki? görüntü kırlılıgı yani uzun sac biinsanı guzel yapmazlı yuz sekli neyse odur yani hemkısa sacta yuz ortaya cıkar uzun sacla yzuu gözükapatmak niye? cık kısa olanlar bencede kötü miley cyrsınkı giib olanlar erekeksi kötü ama omuz boylarında falan gayet hoss duruyor benim saclarım kalın telli güçlü ve cok cabuk uzuyor ben ona ragmen sürekli kesip omuzboyutunda yapıyorum daha cool oluyor daha enerjık oluyorum daha çıtır bir görüntü www.yenisacmodelleri.com/.../1-orta-boy-kesim.jpg
Kızlar neden saclarını cok uzatır? bunu genelde burnu büyük ve cirkin kızlar yapıyor neden?
Cevapla