Ben fakültemde çok güzel ve bebeksi bir yuze sahip bi kızım ama gecen bağırıp çağırdım çirkefleştim havam söndü mü?

Herkes uzaktan bana sempati duyar ve güzel bulurdu. geçen bi konuda bağırıp çağırdım sınıftakilerle biraz tartıştım.

sizce ezik duruma mı düştüm benden nefret etmişler midir. ama kavgadan sonra yüzüme sırıtarak bakıyorlardı neden komik mi buldular

Güncellemeler
+1 yıl
Kavga ettikten sonra çok baktılar bana niye
Ben fakültemde çok güzel ve bebeksi bir yuze sahip bi kızım ama gecen bağırıp çağırdım çirkefleştim havam söndü mü?
Cevapla