1-Sarma
2-Mantı
3-Su Böreği
öncelikle kahvaltı öyle bir hazırlarım ki :)
yemek konusuna gelirsek.
kızartma
sebze yemekler
imam bayıldı
su böreği
karnıyarık
mantı
zeytinyağlı yaprak dolması (sarma)
güllaç
sütlaç
portakallı kakolu kek
gazozlu kek
cacık
salata çeşitlerini de bilirim
pilav
bulgur pilavı
fırında patates
börülce salatası cok severim
şakşuka
kereviz yemeği
patlıcan oturtma kaşarlı üstünde fırından cıkıcak mis mis :)
fırında makarna
şehriye çorba
irmik tatlısı
kurabiye
tarhana onuda taze ev yapımı olursa severim.
yapabildiklerim bunlar geldi aklıma
(not) sağ elimin serçe parmağında benim var elimin lezzetli oldugunuda belirtirim :)
direk eic !
Al beni , al !!! gel al !!! :D
Maşallah :D
çocuğum mu =/ olmadı bu, eicimi geri verin :)
tamam tamam sende kalsın :D
Sarma mantı su böreği allahım emri olmuş söylemeye bile gerek duymuyorum :D
ayrıyetten süzme mercimek
pilav
tarhana (hamurunu da kendim yapar kuruturum)
ıspanaklı börek
taze fasulye yemeği
yeşil mercimek
bezelye yemeği
et kavurma
patates yemeği
karnıyarık
falan filan aslında tarifi olan her yemek yapılır bence zor bir olay yok yemek işinde :D
aynen o 3'lüyü bilmeyen gelmesin buraya :D
gizli olma, mesaj atsınlar nasibin artsın ^^
Yok yok ben evlenmiycem hepsini kendim için öğrendim ^^
:D
Arkadaş özellikle neden kızlar yahu erkekler yemek yapamaz mı? Ben de mutfakta iyiyimdir yapayacağım şey yoktur yani sarmada sararız börekte açarız ona göre bak on numara tantuni yaparım :))
arkadaş'a mesaj atın, en azından yapamıyorsanız yapan birisi var :D
@dark_choco bak bu güzel kızımız, yemek yapmayı bilmiyor. Al sana yemekten anlayan bir erkek arkadaşımız ^^
Soran arkadaş hayırdır çöpcatanligami başladın :)
arıyorum diyordun yardımcı olmak istedim, sevabım az bu aralar ^^ @dark_choco
Kızları Bilmem Ama Ben Çok Güzel Yumurta Kırarım. Her Versiyondan var.
hahah :D Ulen ne güldüm.
En azından kendim aç kalmıyorum diyorsun :D
Tabi.
Cevap
6Cevap
Harika tavuk yaparım, sarma sararim, mantı dökerim, hazır yufkayla su böreği yaparım, şekerpare, kek, kurabiye yapabilirim ama makarna yapamam onu tutturamiyorum :D
makarnayı öğreniriz sorun değil ^^
İyi iyi bizim türk erkekleri aç kalmayacak bu nesil'de yırttı hadi bakalım
Bizden sonraki nesiller düşünsün :D
Evlensem esim ac kalnaz ama ben makarnayi çok severim ben aç kalirim makarna yapsamda çöpe gidiyor öyle kötü :D öğrenemiyorum :D eşim yapacak artık evlendiğim adamda ki ilk kriterim makarna yapabilmesi :D
hakiki mantı yemeyi çok istiyorum, bimden alıyoruz içinde bişi yok ^^
Üstüne dökeceksin yoğurdu off hafif pul biber :)
Makarna yapmayı bilmiyorum, beni ele direk :D :D
Sen zaten en başta kardeşim yerime koyduklarimdansin ya öyle düşüncem yok :D mantı güzel yaparım nanik nanik :p
hangi ara kardeş olduk ala ala? :D Benim niye haberim yok :D
Uyuz şey ^^
Not : Bu kız 10 numara yemekler yapıyor görüldüğü üzere, alın bu kızı. Aç kalmazsınız, dünya ahiret bacımdır kendisi ^^
Allah razı olsun karşim kısmetim açılır inşallah :D sempatik biseysin ya benim de erkek kanka hevesim var onun için hemen kardes oldun :D
Benimde nelere hevesim var'da boşver ^^
İyi, kanka olalım o zaman :D
Nelere hevesin var? :D
Sülemem, gizli kanka ^^
Öyle olsn krşm dmstm bn sna. s. s
Tamam konuyu uzatmiyoruum aklima fesat seyler geliyor syshsyduafatat
hahah :D
Senin gibiler kaldimi ya on parmağında on marifet dedikleri bu olsa gerek:-)
kanka kısmetin açılıyor yavaştan yavaştan @stardust01 ^^
Anında 5 mesaj geldi dhhshshshs demekki erkeklerin kalpleri midelirinden gecermis :D
virmem seni ellere, yemişim kankayı ^^
Galk karı evleniyok :D :D
Ay elalem ne der? Olur mu ki :D ben seni abi bildiydim , aman ne çok ısrar ettin evlenek gitsin :Dadadsd
hahah, kanka ayağı derler buna ^^
Abi deme lazım olur :))
Kanka ayagi g*t ayağı shshshhshs
aynen :))))
Bence sana burdan hamarat kız bulalım bende arada yemeğe geleyim size :Dafsfsggs ne dersin kankacigim? :D
yemek ve hanım olmadanda gelebilirsin kankacağımmmm :D
Iliskimizi herkesin içinde acmasana kankacigim :D utanıyorum :Dadfafa
utanma kız ^^ bizbizeyiz :)
Sen bunu niye yaptın ki şimdi ama :( o sarmaları niçin gösterdin ki :(
Neyse en güzel yaptığım yemekler neler Hm et sote, fırında kaşarlı tavuk sote daha bissürü varda şimdi sayamıcam
sayma 1 tanesini yap, bene gönder ^^
azcık yorumları okuyayım dedim benden hariç herkes sarma yapıyor yarından başlayıp bende öğreneyim;)) bu arada genel olarak yemek tatlı salata iyi yaparım ayrıca pilavda kendime güvenirim diyimde sarmayı kamufle edim
pilav mı, pilav candır.
Sarmayı kim istemiş, sarmasız kızda kabul :D ( kamufle oldu mu? ) :D
Patatesli yumurta, mantar soslu makarna, sebzeli fırında makarna, pizza. En sevdiğim yemekler olduğundan dolayı zoraki yapmayı öğrendim. Yoksa pek çeşit bilmem. Ama yaptiğimda da güzel yaparim
patatesli yumurtayıda annem iyi yapar. Öğrenci evinde bu yemekler götürür sizi, ama evlenince zor ^^
Daha öğrenirsin ya :)
Evlenince eşimi pizza ile beslemeyi planliyorum
Ben nişanlıyım deyip işin içinden sıyrılayım en iyisi :D :D
Süzme mercimek corbama ve biber dolmama laf ettirmem :D :D ha bide bulgur pilavim ve irmik helvam. Bu kadar
Daha ne olsun bee, irmiği herkes yapamıyor, gözüme bir hoş göründün sanki ^^
daha küçüğüm, işimi elime alayım öyle geleyim istemeye ^^
Bekler misin :D
10 yıl kadar :D
Yaş kaç ki 15 sene diyorsun, gartlanırsın ^^
29'unda benimsin, sakla kendini :))))
Şaka bir yana evdeyim derken, üniversite falan yok mu?
Çalışan kız istiyorum ^^
neler okuyorsun ve nerede okuyorsun?
Öğrenmek lazım bunlar değil mi ^^
Sende merak etmiyor musun beni ya , olduğum gibi mi alacaksın :D :D
Benlik sorun yok ^^
İyisin iyi, inşallah istediğin her şeye ulaşır ve sahip olursun :))
20- Adü/İşletme :))
Sen kadar olmasak ta okumaya çalışıyoruz ^^
Teşekkürler efendim, sizede :))
Mercımek köfte, Gözleme, sarma, tavuk haslama, kek, kısır, kurabiye, musakka, corba cesıtlerı, kabak dolması, biber dolması, sac tava, mücver, bulgur pılavı, yesıl fasulye, bamya aklıma gelen bu kadar :)
aklına geldiklerinle bir ömür tok yaşayabilirsin :))
Marifetli bir ablamız daha ^^
yemekten pek anlamam da pasta börek kek kurabiye süper yaparım. hamur işi dedin mi orda duracan kendimi o alanda geliştirdm :D
kekler senden çaylar benden ^^
Yarın 5 çayına bekliyorum, kekini alda gel ^^
tarçınlı olsun, yalnız şakasını geçiyoruz da. Harbiden canım tarçınlı kek çekti :(
havuclu tarcınlı cevizli üzümlü kek :D
Kekten başka herşey var içinde :D :D :D
ingilizcem gıttır heleki cem yılmazın esprilerini hep kaçırırım, anlamadım ama '' sen nesin? '' gibi birşey geçiyor orada :D
şimdi anladım, kusura bakma ya :D :D
Bir şey yapmana gerek yok, marifetim her iş elimden gelir diyorsun :))
Yarın ilk iş tarçınlı kek almak olacak, yanında çay ile =/
o yapamaz kiii =/ Bilmiyor.. Boşuna mı bana bakacak başka birisini arıyorum ^^
akıl verme kek ver bana :D
İyi geceler, baş baş.. :)
Bende burada ilk kez kullanasım geldi ^^
Zeki Kayahan Çoskun'dan kaldı aklıma :))
kendisi radyocu, show radyoda hafta içi her gün 22:30-02:00 arası yayında.
Tavsiye ederim ^^
Kendi kendine kelimeler türetiyorsun demek, hoş :))
herşeyi yapabiliyorum yemek konusunda bir tek pilavı tutturamıyorum
pilav üzerinden çalış, inan ki ben pilavın iyisini arıyorum :))
duydun mu gızzz ^^
İnce ve Uzun Sarma, Domates soslu makarna, Pilav, Patates yemeği, Biber dolması, Börek yaparım:)
marifetli birisi daha :))
Bizede nasip olur inşallah böyle birisi ^^
Aslında çok yemek yapan birisi değilim ama mecbur kalırsam yapıyorum:) Aslında yemek yapmak çok basit ve eğlenceli internetteki tariflere bakarak bilmediğim yemekleri bile yaparım:)
En güzel başkasını koşarak yaptırdığım, hazıra kondugum yemekler^^
pembe üyelik ama erkek profil resmi ^^
tezatlığın zirvesini yapmışsın.
Hazıra konmak iyi değil be kızlarda =/
Mavi zuzu obsesyonum var:/
Kızlarda nasıl bilemem de bana hazırcılık çok yakışıyor^^
Karni yarik da iddialym :p ya dusundumde mütevazı olamicam. Her yemeği güzel yapıyorum. :)) :P
Ama anne yemeklerii her zaman daha lezzetlidir :))
ben anormal birisiyim, lezzetli gelmiyor bazıları ^^
Olabilir. :)
https://i.hizliresim.com/gLYDb0.jpg işte bunlar hep hamaratlık:p sarmada yaaparıızz:D
Ne yaptin yahuu harika gorunuyorlar ^-^
=^-^=
bende çay demlerim, beraber yer içeriz :))
içeriz yeriz ama senle değil demiyorda kalori diyor =/
Sen böreğini ye bende çayımı içerim =( Tek başıma :))
yalancıktan gel yeriz içeriz ayıpsın der insan :))
Kırdın ^^
tamam ben köşeme çekiliyorum, afiyet olsun sana =/
makarna ustasıyım zaten o kesin sarmayıda güzel sararım
yalnız mısın ^^
Sarmayi uzun ince sararim benden güzel saran yoktur çevremde:)
kız alayımmı seni?
O derece? waow :)
Yapta tadalım :)
tavuklu mantarlı wrap yapıyorum en güzel diğer yemekler tatlılarda gelir elimden
mantar deme bana =/
menemen mi melemen mi hala bilmiyorum ama güzel yaparım^^
biz erkeklere bunada şükür kardeşim :D
çok leziz sarma yaparım :) genelini yaparım elim yatkındır
gönder 1 porsiyon, tadalım bizde ^^
Sayenizde 1 ay aç kalmayacağım :))
Tarifi olan bütün yemekleri güzel yapabilirim sanırım :-) sarmayıda çok güzel yaparım bu arada :)
beyler ; bu hatuna'da mesaj atın. Marifetli kız zor bulunuyor bu devirde ^^
Hiç mesaj falan atmasınlar boşuna kaçırdılar benim gibi hamarat kızı :)
Sarmayı bir yap yemeye kıyamazsın uğraş uğraş hemen bitsin :/
o derece iyisin ^^
Kiremitte köfte yaptım evde İskender Bile yptım süper de oldu
woww, zorları yapıyorsun demek. :)
Dur bakıyim. Şurdan iyi yemek yapan kız varsa beğenip alalım. :)
Sarma hariç hiç bir şey yapamıyorum eğer evlenirsem eşimle beraber yapacaz yemekleri :D
sarma yazanlar kendini gizliyor ^^
Mesaj atmıyorum, o halde evlenelim senle demiyorum rahat olabilirsin ^^
Peki çıktım gizliden
kötü bir şeye cevap vermiyorsun ki ^^
Rahat olabilirsiniz :))
Sarmayı çok güzel yaparim 😀 başka ne istiyosun? 😁
tamam hazırla yarın aydın kipanın önüne getir :))
Sormayacaktın bunu ^^
Sana kaç uygun :D
Zamanımız bol :))
Lazanyaaaaa.. manti... bir de yogurt çorbasını cok güzel yaprm :)))
lazanya mı? onu yengem yapmıştı, 10 numara birşey ^^
Yayla çorbası diyorum ben ona, tarhana mercimek yayla, vazgecilmez 3 çorbamdır benim :)
alan yaşadı o vakit ^^
Profiterol cupcake yaş pasta şeker kurabiye tiramisu vs
Tatlı bizim işimiz since 1991:)))
hergün tatlı mı yiyeceğim ^^
Yemek için ekstra bir hatun alabilirim, istersen? :D
Ayy ne akıllısın sen:))) harem kurmak niyetindesin galiba
Yok 1 eş kafidir :))
Demek doğruymuş o yolun mideden geçtiği:) Ben bizi kandırıyolar sanıyodum
Aslında doğruda ekstradan güzel olmakta gerekiyor ^^
O göreceli biraz:) benim aynada gördüğümle senin bende gördüğün tutmaz genelde o yüzden simdi ne desem bos yani:)
Ince dolma yapabilen kızla evlenilir şahsen direk evlenirim 😄
yazık şu kızların verdigi cevaplara bak şu atatürk kadınlarına bak ne çağdaş hanımlar ):
biber dolması ve karnıyarık :D
dolmayıda severim ama karnıyarığa pek ilgim yok ^^
elimizden bu geliyor ne yapalım :)
Sarma manti su bogregi en iyi yaptklarim
neden bir kaç kişi aynı 3'lüyü vermiş. Galiba bu yemekler kolay geliyor kızlara :))
Hmmm, şimdi anladım :)
Kocan yaşada o vakit ^^
Sarma yapan kız bende 10 adım ilerdedir. :)
sen yapamıyorsun galiba ^^
Az geride dur :D :D
Olmaz ben de hamarat arkadaş istiyorum :)
Sen ne işe yarıyorsun peki :D
Bakla haric her yemegi yapabiliyorum :))
bende sevmem baklayı zaten ^^
hahaha, yap ye ^^
1. Mantı,
2. İçli köfte
3. Kadayıf
içli köfteyi bir gün yiyeceğim, attım aklıma :D
Ben yemek yapmayı bilmiyorum
yimeyi biliyon ama :D
Tek yapabildiğim yemek sarma :D
onuda ben arıyorum zaten, her gün yeriz :D
her iş gelir denebilir. yemek konusunda
bir şekilde doyurda eşinin karnını, gerisi boş ^^
makarnayı güzel yaparım :D
pazartesi ; acı soslu makarna
salı : havuçlu makarna
çarşamba ; diyet makarna
perşembe ; domatesli makarna
cuma ; mayonezli makarna
cumartesi ; patlıcan makarna
pazar : kremalı mantarlı makarna
İyi iyi aç kalmayız ^^
o kocaya yazık =(
mercimek corbasi :)))
aç kalacağım desene :)))
kırıldım, yapsanda yimem =/
evlenmeden'de yapılabiliyor, illa evleneceğiz mi ya ^^
Evlendirdin beni hemen abla :D
Daha bir kızın elinden yemek yemedim :))
Buluruz zamanla birini inşallah ^^
Her türlü yemeği yaparım.
Aferim ^^
yumurta yapabilirim ya :)
en azından bir makarnada olurdu =/
yetinsin herif, diyorsun yani ^^
siz ne işe yarıyorsunuz peki hanımefendi?
Çocuk mu doğuracaksınız yoksa eve para mı getireceksiniz :))))
iyi nefes al o zaman sadece ^^
@Tijannn seni kutluyorum gercekten
@Tijannn profiline baktimda yaziların çok hosuma gitti mutlu oldum grurlamdım
Ben teşekkur ederim çunkü simdiki kizlar suslenmekten baska bisey bilmiyorlar sorsan Osmanliyi Türk dövletlerini tarihlerini nereden geldiklerini bilmezler ama sen farkli gibi duruyosun :D @Tijannn
az ötede yazışın, bildirim geliyor :D
ben demesem artabilirdi ^^
Mesaj kutusu var, gidin oraya :D :D
bu kadar kibar birisi olduğunuzu bilmiyordum, böyle bir şeyi size itam ettiğim için kusura bakmayın.
Ezildim karşınızda...
Hangi birini sayayım :D:D
direk yukardaki ilk 3'lüyü say :D
heheyyyy , marifetli bir arkadaşımız daha ^^
Bütün yemekleri yaparim :)
seni alacak koca yaşadı ^^
evet bir kac ay sonra evlenecegim için hepsini öğrendim :)
donanımlı hatun ^^
Mücver su böreği yahni
o ne be? hiç yemedim ^^
Pilav karniyarik cacik
pilavı severim ama güzel yapanınkini yerim :)
Bildiğim her yemeği yani sevdiğim :)
neler onlar neler, onları söyle bana :D
Patlican musakka. Ama sana bakamam
niye?
Canim cekti ya olsada yesem
o zaman önce yap sonra ye ^^
Kim yapacak bunu sana :D
Bizim kızlar fena değilmiş :)
valla gördüm, helal olsun dedim ^^
Sarma ama onun 2 kati :D
=^-^=
yapma =/ az çalış ^^
Normalde oylede kendi istegim oldugu icin 5 katini bile sarabilirim ayrica daha zevkli oluyor tombis olunca ^-^
=^-^=
2 sarma ile bir insan doyar diyorsun ^^
Aynenn ^^
=^-^=
Sahanda yumurta ve makarna
30-35 ?
O yaştaki bir kadın, birçok yemeği bilir benim bildiğim :))
Seni alacak adam aç kaldı ^^
Ee yemek yapanı alırım aç kalmayiz :)
sen ne işe yarıyorsun peki :)))
O köfte yapar bende çocuk :))
Medeni durumun nedir?
Evli bekar?
Bekarim yemek yapmayı bilmiyorum diye kimse beni almıyo:(
birini buldum sana ^^ Al miss gibi koca adayı :))
Tövbest. Sanki isteyen oldu :))
şikayet etme o zaman :D
Etmiyorum:(
hahah :D tamam etmiyorsun =(
Eic dekinin yaptıklarını görünce yaşımdan başımdan utandim ya l*n : P
Yemeği sana mı yapıyoruz :D
aslında marifetlerinizi yardırmak için sordum ama bende nasibimi bulmaya çalışıyorum :D :D
Parazitlik yapıyorum ^^
Güzel yemek yaparım da üşenmemem lazım :)
Yumurta kırıyorum ihih
annene çorabını sorduğuna göre, yemek yapmanı beklemem abes kaçar zaten ^^
her türlü yemek yaparım becerikliyimdir :*
iyiyim diyorsun ^^
İyi iyi senin kocada aç kalmaz :))
En fazla makarna yapabilirim :(
o derece vahim :(
Anan öğretir ^^
Sarmalar dolmalar icli kofte ne istersen gel :D
aç kapıyı ben geldim :D
Buyur gel hosgeldin :)
hoş buldum ^^
İçli köfte hiç yemedim galiba adanalısın? Oraya ait diye biliyorum :)
Yok be egeliyim ben :)
Ama severim icli kofteyi yemesini yapmasini
Hangi il? Yiyelim ellerinden şu köfteyi :)))))
Ye :))
Denizli.
Ben aydında yasıyorum ama denizli memleket, galiba yiyeceğim bir ihtimal ^^
Mesaj at bakayım hahah :D
tamam tamam atma ^^
Susmana gerek yoktu, hayır de geç :))
Hiçbi yemeği yapamam :)
nette takılcağına, dizini kır anandan bişi öğren :D
Sarma su boregi manti :)
sarma yazanlar neden gizli ^^
Valla atmıyorum mesaj falan, içimden geleni yazdım detayda =)
Marifetlisin iyi iyi ^^
makarna :D yalnız sarmalar bacağım gibi
kalın mı =(
kalın ve uzun yani küçük ve incesini yemek daha zevkli
Aynen, sen hep gizli kal.
Gördüğüm yerde vururum :D :D
sarma
neden üzgünsün? :D :D
İnce sarabiliyor musun? :))
zeytinyağlısında uzun ve ince sarıyorum tabii kalın ve kısa etlisinde olur. üzgün değilim.
Profilinde gördüm, gıcıklığına sordum ^^
Gönder 1 porsiyon tadalım :)
yok zor sarıyorum zaten :D hepsi benim :D :D
uğraştırıcı hemen bitmiyo :/
tamam sarmaa ya istemiyorum :D
Bulurum buradan birisini ( uğraşabilecek bir kız) :D :D
:D :D
Sahanda yumurta
öğrenci misin :))
Bende iyi yemek yapabilirim bazen hdhdhsb😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar