Eşimin kardeşinin akşam evimde kalacak olmasını istemek zorunda mıyım?

ya da istemiyorum diye soğuk duruyorum konuşmuyorum diye ben kötü suçlu mu olmuş oluyorum

Eşimin kardeşinin akşam evimde kalacak olmasını istemek zorunda mıyım?
Cevapla