Banka borcumdan ötürü, icralık olmuşum. Dosyam hukuk bürosunda. Aracımın üzerinde haciz yokken başkasına sattım. Bişey olur mu?

Bilgisi olanlar lütfen yorum yapabilir mi?

Banka borcumdan ötürü, icralık olmuşum. Dosyam hukuk bürosunda. Aracımın üzerinde haciz yokken başkasına sattım. Bişey olur mu?
Cevapla