Çaresizlik beni buna mecbur etti? karsima kimse cikmadigi icin buradaki abaza erkeklere kaldim?

Hic kimseden ilgi gormedigim icin sevgiye ilgiye ac oldugum icin burada yazan abazalara belki duzgun konusurlar umudyla bile cecap vermese basladim artik. Herseyi gectim 40 yaskndaki biriyel konustum gecen. Ne oluyir bana anlamiyorum ama 22 yasindayim ve hic sevfilim olmadi yuvami kurmak istedigim icin ama hickimse bana bu ilgiyi vermedigi icin caresizlik beni bu yola surukledi. Buradakilere cevap vermek istemiyorum aslinda ama tum gun canim sıkıluyir arkadasimda yok

Çaresizlik beni buna mecbur etti? karsima kimse cikmadigi icin buradaki abaza erkeklere kaldim?
Cevapla