Kavga olunca onu ayırmaya mı çalışırsınız yoksa Karşısına geçip izlemeyim mi seçersiniz?

Kavga olunca onu ayırmaya mı çalışırsınız yoksa Karşısına geçip izlemeyim mi seçersiniz?

Ciddi bir şeyse ayırırım muhtemelen dayak yerim bir kere böyle araya girdim tokat yedim çocuktan şaka gibiydi hiç unutmam
Cevap
6Cevap
Bir defasında ayırayım derken testislerime darbe yedim, daha da karışmıyorum
Karsıda oturup sigara yakıp izlerim anasını satıyım 😄
Kimin ettiğine, neden ettiğine göre değişir.
Her olayada maydanoz olmam 😂
İzlerim gülerim herkes gibi genelde öyle oluyor
Ben izlemekle, kalmam bahiste, oynarım, hele kadın kavgasıysa ohoooooo
Izlerim hiçte ayıramam
ben ızlerım kavgada ayıran dayagı yıyor
Uzaklaşırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?