Güncellemeler
+1 yıl
Size diyorum yardim edin ya yeter
Ya dugune gittim kinaya gittim buugun ise hastalandim normal mi? Nerden cikti durduk yere? Normalde birseyim yoktu ki.. nazar etmis olabilirlrrmi sence?
Hicbirseyim yoktu. Usutmusde olamam durduk yere sadece salona gittim. Disari flnda cikmadim.
sizce sebebi ne? Mahvoldumm nasil iylescem yarin is var iylesmem lazm yeni basladim gitmemezlik yapamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Geçmiş olsun bence meyve ve sebze tüketin. kış ayları kolay hasta olunuyor
Sagolasin
Rica ederim
üşütmüş olabilirsiniz malum kış aylarına girmek üzereyiz
Ama nerden nasil tum hafta evdeydim
farketmez dışarı çıkmak yeterli oluyor
Offff napcam
bişey olmaz bu kadar nazlı olmayın
Ya olurum burada usutmusum uzgunum
Meşhur bir Ahmet Kural sözü
Ay g. tüm kimin nazari değsin sana kendini begenmis
Ya ne alaka canım kendimi begenmis degilim
Ya tamam hadi tamam evlendin en çok sen evlisin altınlar bilezikler kıskançlıktan çatlayan patlayan sinsi akrabalar filan tamam şampiyon ne mutlu sana görev başarılı ama abartma işte
Ben evlenmedim 🤦♀️
O zaman kıskançlıktan hasta olmuşsun. P
Nekadar saygisiz bir insansin Allah akil filir versin
Tamam
canım
Sal... ek
İlk iş gününde berbat geçecek. Gece de uyuma bol bol kahve iç
Seninkide berbat gecsin bana yaptiklarinin herseyin bedelini odemelisin
:) Sana ne yaptım be. Biraz uğraşayım dedim sadece onuda başaramamış im yazının başını okuyup sonuna dikkat etmemişim. İyi düşün iyi olsun merak etme biraz heyecan stres ilk gün için normal. Umarım hersey gönlünce olur
Tsk ederim umarim seninde hersey gonlunce olur ben biraz sinirim bozuk o anlamda demedim yoksa gözün korksun diye dedim. ya yok ilk gun derken izin almisdim yari basliyorum yine
Cok canım sıkıldı bugün burada insanlara laf atıyorum işte:) Ne işle uğraşıyorsun?
Burada yazmak iatemedim:)
Pekii
Olabilir. Nazar boncuğu taktın mı düğünde
Yok
Ondandır. Çok güzel kadınsın sanırım
Sagol
Rica ederim efendim
Salgın var. Nazar ne alaka 😒
Ya ne salgini
Herkes soğuk algınlığı alıyor ya da grip oluyor.
Olsun hicbir belirti yoktu bugun kalktim
Virüs bedeninde durur en zayıf anı bekler.
Yani ben cirkinim öylemi
Öyle bir şey mi dedim
Buna geliyor ama
bir şey demiyorum. Sağlıklı düşünmüyorsun.
Peki
Hadi şimdi uyu, sıkı giyin. Terlemeye çalış.
Deniyim
Çorapta giy. Battaniye çıkar. Sabaha kadar terleyerek uyumaya çalış. İyi geceler diliyorum.
Iyi geceler. Sagol