Babam bu yıl vefat etti kendimi çok fazla boşlukta ve evde yabancı gibi hissediyorum ne yapmalıyım?

Çok samimiydik çok fazla severdim onu sakalasirdik. O gitti çok boşluktayim hep gözüm onu arıyor. Evde yabancı gibi hissediyorum. Uzak bir yere gitmek istiyorum inanın.

Okul okuduğumu , meslekte çalıştığımı , araba aldığımı hiç bir şeyimi görmeyecek bunu düşündükçe dayanamıyorum

Babam bu yıl vefat etti kendimi çok fazla boşlukta ve evde yabancı gibi hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla