Kardeşimden utaniyorum bizi insanlara öyle rezil ediyor ki utançtan yerin dibine giriyorum?

Ya dun kinaya gittik merhaba nasilsin diyene cvp bile vermiyor evet 15 ergen ve utaniyor ama kac kez söyledim yapma böyle diye tatli dille dedim iyiyim de sadece ama yapmiyor yani gercekten okadar rezil ediyor ki bizi. Simdi diyceksiniz o yasta olur ama onun yasindakiler gayet agir basli oynuyor falan. Bizimki hem cocuk gibi cocukca davraniyor hem taş gibi ses cikmuyor ama evde goril gibi bagiriyor. mesela gel diyorum oyun havasi caliyor benle gel oynamak zorunda degilsin alkislariz falan burun kivirip asla gelmiyor yerinden bile kalkmiyor. Misafir gelmisdi bize. Odaya kapatip kitledi kendini. Kac kez gormek istediler tikladilar kapisini ama acmadi ses de vermedi. Yani bizi cok rezil ediyor dusunsenize cocugunuz evde herkes biliyor kapiyi calip adini söyliyosunuz ses vermiyor biri cocugunuza merhaba diyor bakip ses vermiyor ya bu cocuk 15 iyiyimde mi diyemiyor? Yerin dibine giriyorum

Kardeşimden utaniyorum bizi insanlara öyle rezil ediyor ki utançtan yerin dibine giriyorum?
Cevapla