Şu isimlerin sonundaki nur'lar cok varoş değil mi ya? fatmanur bilmem ne?

arkadaslar şu ismin sonundaki nur'lar cok varoş değil mi ya? yok semanur fatmanur gamzenur bilmem ne :D en güzel ismi bile berbat yapıyor köylümsü bir hal alıyor isim. allahtan adım eylül yani sadece eylül nuru yok:D sizcede öyle değil mi ya?
Şu isimlerin sonundaki nur'lar cok varoş değil mi ya? fatmanur bilmem ne?
Cevapla